• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Email: slovakia@accace.com

Tel.: + 421 232 553 000

Kontaktujte nás
Odoberajte novinky
  • Naše pobočky
  • Všetky stránky
    • Globálny web (Anglický)
    • Globálny web (Nemecký)
    • Česká republika
    • Juhoafrická republika
    • Nemecko
    • Maďarsko
    • Poľsko
    • Rumunsko
    • Rusko
    • Slovensko
    • Spojené štáty americké
    • Ukrajina

Accace Slovensko

  • O nás
    • Kto sme
    • Prípadové štúdie
    • Spoznajte náš tím
    • Accace Circle
    • Naši partneri
    • Spoločenská zodpovednosť
    • Office Gallery
  • Služby
    • OUTSOURCING
    • Vedenie účtovníctva a reporting
    • Online účtovný portál
    • Spracovanie miezd a personalistika
    • Online mzdový a HR portál
    • Online dochádzkový portál
    • PORADENSTVO
    • Daňové poradenstvo
    • Korporátne a kancelárske služby
    • Poradenstvo pre startupy
    • Právne poradenstvo
    • Transakčné poradenstvo
    • Online poradenský portál
  • Covid-19
  • Kariéra
    • Voľné pozície
    • Kto sme
    • Naše hodnoty
    • Accace v číslach
    • Príbehy
    • Benefity
    • Život v Accace
  • Newsroom
  • Podujatia
  • Naše pobočky

Ďalšia fáza aktivácie elektronickej schránky aj pre neziskové organizácie a občianske združenia | News Flash

4 jún 2020

Od 1. júna 2020 sa spustila ďalšia fáza aktivácie elektronických schránok. Kým doposiaľ museli mať povinne aktivovanú schránku len subjekty zapísané v Obchodnom registri, po novom táto povinnosť vzniká aj tým, ktoré sú zapísané v iných registroch.

Automatická aktivácia elektronickej schránky

Povinnosť mať aktivovanú elektronickú schránku na doručovanie sa tak dotkne aj nadácií, neinvestičných fondov, neziskových organizácií poskytujúcich verejnoprospešné služby, občianskych združení, odborových a zamestnávateľských organizácií, politických strán a hnutí, záujmových združení právnických osôb a organizácií s medzinárodným prvkom.

Pokiaľ patríte medzi vymenované subjekty a doposiaľ ste ešte e-schránku nepoužívali, a teda ju ani nemali aktivovanú na doručovanie, schránka sa vám aktivuje sama najneskôr 11. júna 2020, odkedy môžu byť do schránky doručované úradné rozhodnutia.

STIAHNUŤ PDF

Odporúčame vám preto schránku aktivovať a nastaviť si v nej zasielanie notifikácií na vašu emailovú adresu, aby ste sa tak vyhli situácii, kedy sa doručované úradné rozhodnutie stane právoplatným bez toho, aby ste o tom vedeli. Elektronicky doručované rozhodnutia majú totiž rovnaký právny účinok ako keby boli doručené v listinnej podobe.

Zriadiť a aktivovať elektronickú schránku na doručovanie si však môžete len v prípade, ak sa v registri, v ktorom je vaša organizácia zapísaná, nachádzajú kompletné údaje v rozsahu – názov a IČO právnickej osoby, meno, priezvisko a rodné číslo štatutára. Je preto žiaduce si skontrolovať úplnosť údajov vedených o vašej registrácii v predmetnom registri a v prípade potreby ich doplniť.

Prístup do elektronickej schránky

Na prístup do elektronickej schránky je potrebné mať elektronický občiansky preukaz s čipom, bezpečnostný osobný kód (BOK) a príslušné certifikáty. Štatutári si ich môžu vybaviť na ktoromkoľvek oddelení dokladov na Slovensku.

Elektronickú schránku si po splnení všetkých uvedených podmienok aktivujete na portáli slovensko.sk, kde nájdete aj podrobné informácie o postupe, ako to spraviť.

Kontaktujte nás a zistite, ako Vám vieme pomôcť!

Kontakt

Simona Klučiarová

Senior Associate

E-mail: Simona.Kluciarova@accace.com

Tel: +421 2 325 53 000

10 kľúčových účtovných oblastí, ktoré sú ovplyvnené pandémiou koronavírusu | News Flash

on 14 januára 2021
Read more

DAC6 – Oznamovacia povinnosť cezhraničných opatrení | News Flash

on 29 decembra 2020
Read more

Brexit z daňového hľadiska | News Flash

on 21 decembra 2020
Read more

Zvýšenie mzdy od 1.1.2021 | News Flash

on 21 decembra 2020
Read more

Crowdinvesting a riadenie podielov v startupoch | weBlog

on 16 decembra 2020
Read more

Hostingové služby dátového centra z hľadiska DPH | News Flash

on 11 decembra 2020
Read more

Startupy a spoločenská zmluva: Na čo si dať pozor? | News Flash

on 08 decembra 2020
Read more

Inštitút „mikrodaňovníka“ od roku 2021 | News Flash

on 08 decembra 2020
Read more

Aké sú podmienky pre získanie dotácie na nájomné v 2. vlne? | News Flash

on 08 decembra 2020
Read more

Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel | News Flash

on 03 decembra 2020
Read more

Schválená novela zákona o dani z motorových vozidiel | News Flash

on 18 novembra 2020
Read more

Rozdiely medzi štandardmi finančného výkazníctva IFRS vs. US GAAP | News Flash

on 10 novembra 2020
Read more

Zmeny v zákone o dani z pridanej hodnoty od 1.1.2021 | News Flash

on 09 novembra 2020
Read more

Vláda schválila zmeny projektu Prvá pomoc | News Flash

on 02 novembra 2020
Read more

Služby dodávané členom a nečlenom z hľadiska DPH | News Flash

on 29 októbra 2020
Read more

Úprava DPH na vstupe z množstevných rabatov | News Flash

on 28 októbra 2020
Read more

IFRS 1: Prvé uplatnenie Medzinárodných štandardov finančného výkazníctva | News Flash

on 26 októbra 2020
Read more

Povinnosti podľa IFRS: Kedy sa uplatňujú na moje podnikanie? | News Flash

on 15 októbra 2020
Read more

Primeraná výška úroku zo zadržaného nadmerného odpočtu DPH | News Flash

on 12 októbra 2020
Read more

Očakávané zmeny v Zákone o dani z príjmov od 1.1.2021 | News Flash

on 05 októbra 2020
Read more

Primary Sidebar

<< Späť k newsroom
E-mail

Footer

O Accace Slovensko

Spoločnosť Accace vznikla v roku 2006 v Bratislave. Accace Slovensko zamestnáva už viac ako 120 odborníkov a poskytuje služby spracovania účtovníctva, mzdovej a HR agendy, daňové a transakčné poradenstvo, právne a korporátne služby, či poradenstvo pre startupy. Za 15 rokov sme si vybudovali stabilnú pozíciu lídra v oblasti BPO služieb na Slovensku. Pravidelne sa umiestňujeme v rebríčku TOP10 poradenských spoločností magazínu TREND. Právne služby poskytuje naša vlastná advokátska kancelária Accace Legal. V rámci skupiny Accace združujeme viac ako 600 odborníkov a poskytujeme služby pre viac ako 2 000 klientov. Nájdete nás v Bratislave a v Košiciach.

O Accace Circle

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb. S globálnym zastúpením v takmer 40 krajinách a tímom viac ako 2000 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 10 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500. Celosvetovo Accace Circle spracováva okolo 170 000 výplatných pások mesačne.

Naše pobočky | Accace Circle

Naše služby

Spracovanie účtovníctva a reporting
Spracovanie miezd a HR agendy
Daňové poradenstvo
Právne poradenstvo
Poradenstvo pre startupy
Korporátne služby
Transakčné poradenstvo

Naše online portály

Online účtovný portál
Online mzdový portál
Online dochádzkový portál
Online poradenský portál

Kontaktujte nás

Naše pobočky
Napíšte nám
Prihláste sa na odber noviniek
Newsroom
Kariéra


Sledujte nás

Facebook LinkedIn Instagram Youtube


Accace Circle

© Accace všetky práva vyhradené  |  Všeobecné upozornenie | Upozornenie k newsroom  |  Cookies  |  Politika ochrany osobných údajov  |  Naše GDPR prehlásenie

ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
LEGISLATÍVNYM NOVINKÁM
ODBORNÝM PUBLIKÁCIÁM

Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.

Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.

Stačí nám len Vaša mailová adresa

Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia a naším GDPR prehlásením.

Táto webová stránka používa súbory cookies. Zistite viac.