Online dochádzkový portál

Evidencia absencií | Plánovanie zmien | Reporting

Riaďte svoj pracovný čas online

Zaberá vám sledovanie pracovného času a dochádzky vašich zamestnancov veľa času? Vymieňate si komplikované excelovské tabuľky s prehľadom dochádzky? Využívate vo firme síce komplexné, no zastarané HR riešenie, ktoré je nákladné na údržbu a je ťažké ho aktualizovať? Ak súhlasíte s ktoroukoľvek z týchto otázok, tak vaše súčasné riadenie dochádzky zamestnancov určite nevyhovuje vašim potrebám.

Ponúkame vám flexibilný online nástroj na sledovanie dochádzky a pracovného času, ktorý je v súlade s miestnymi legislatívnymi predpismi týkajúcimi sa odpracovaného času, nadčasov, dovolenky, plateného voľna a ochrany osobných údajov. Naša online platforma nemá žiadne obmedzenia týkajúce sa jej prispôsobenia požiadavkám používateľov a môžete ju využiť presne na to, čo vaše HR oddelenie a zamestnanci potrebujú.

Bez obmedzení

Nemusíte inštalovať žiaden softvér: na portál môžete pristupovať kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia

V súlade s predpismi

Spravujte dochádzku v súlade s aktuálnou legislatívou: flexibilná implementácia zmien pre všetky typy spoločností

Používajte iba to, čo skutočne potrebujete

Využite neobmedzené možnosti úpravy pre používateľov: prispôsobte si rozhranie a postupy podľa vašich potrieb

Spravujte všetky úlohy pomocou samoobslužného portálu prispôsobenému vašim potrebám

Vaši zamestnanci môžu spravovať svoj pracovný čas a dochádzku samostatne a online – prostredníctvom užívateľsky jednoduchého samoobslužného rozhrania – vďaka čomu môžu sledovať svoje odpracované hodiny, nadčasy, čerpanú alebo zostávajúcu dovolenku, môžu požiadať o voľno, PN a následne zvolenú požiadavku obratom schváliť so svojim nadriadeným. Prostredníctvom interaktívnych kalendárov si môžete dokonca naplánovať individuálne alebo tímové zmeny.

Váš HR tím ocení, že všetky informácie týkajúce sa pracovného času a dochádzky sa vymieňajú prostredníctvom dostupného online nástroja, ktorý je zabezpečený proti úniku citlivých mzdových dát a je k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni. K údajom tak máte prístup v reálnom čase, vďaka čom môžu môžete HR úlohy spracovávať bez omeškania  mať k nim prístup kedykoľvek a kdekoľvek.

Náš online dochádzkový systém pokrýva nasledovné oblasti:

  • Evidencia absencií a schvaľovanie dochádzky online
  • Plánovanie zmien: interaktívne kalendáre, časové výkazy, plánovanie dovolenky
  • Evidencia nadčasov
  • Všetky reporty týkajúce sa pracovného času a dochádzky

Online dochádzkový systém na mieru a vo váš prospech

Akékoľvek firmy môžu využívať nasledujúce vlastnosti nášho dochádzkového portálu:

  • Neobmedzený prístup na portál z akéhokoľvek mobilného zariadenia, kdekoľvek a kedykoľvek
  • Intuitívne užívateľské rozhranie, ktoré si môžete prispôsobiť podľa vlastných potrieb
  • Evidencia dochádzky bez čipov alebo biometrie
  • Bez inštalácie softvéru do zariadenia
  • Riešenia prispôsobené vašim špecifickým potrebám
  • Bezpapierová evidencia dochádzky a pracovného času
  • Priame prepojenie so mzdovým softvérom zabezpečuje bezchybnú výmenu údajov o dochádzke

Online dochádzkový systém môžete použiť aj ako jednotnú platformu na sledovanie dochádzky, jej spracovanie či reporting vo viacerých krajinách, kde máte zastúpenie.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram