Služby a riešenia, ktoré poskytujeme, sú navrhnuté inovatívnymi a smart IT riešeniami. Vznikajú spojením našich poznatkov z oblasti BPO a poradenstva s najnovšími cloudovými technológiami. Výhodou Accace je vlastný tím vývojárov. Vďaka tomu sa nepotrebujeme spoliehať na externých poskytovateľov. Čoraz náročnejšie potreby klientov tak dokážeme splniť rýchlo a jednoducho, s ohľadom na špecifické požiadavky. Naším cieľom je poskytovať automatizované a efektívne riešenia, ktoré zabezpečia transparentnosť, správnosť, bezpečnosť a istotu, že vaše obchodné ciele sú splnené tým najlepším možným spôsobom.
OBJAVTE NAŠE RIEŠENIA
ONLINE ÚČTOVNÝ PORTÁL
Od inteligentnej správy a schvaľovania dokumentov na mieru po automatizované účtovanie a reporting v reálnom čase: všetko v jednom online účtovnom portáli. Náš online portál je založený na cloudovej technológii a pomôže vám digitalizovať vaše účtovné dokumenty, spracúvať faktúry efektívnejšie, sledovať finančný stav vašej firmy a napojiť portál priamo na váš účtovný softvér.
ONLINE MZDOVÝ A HR PORTÁL
Náš online mzdový a HR portál poskytuje jedinečnú formu samoobsluhy pre zamestnancov a HR tímy. Je určený na správu početných úloh samostatne v zabezpečenom, užívateľský príjemnom online prostredí. Portál ponúka výmenu mzdových údajov, distribúciu výplatných pások, správu benefitov, údajov o zamestnancoch, pracovných cestách, reporting a archív – všetko na jednom mieste.
ONLINE DOCHÁDZKOVÝ PORTÁL
Dochádzkový portál je flexibilný nástroj na sledovanie dochádzky a pracovného času. Je navrhnutý v súlade s predpismi a legislatívou týkajúcou sa odpracovaného času, nadčasov, dovolenky, plateného voľna a GDPR. Portál nemá žiadne obmedzenia – môžete ho prispôsobiť vašim požiadavkám a používať ho presne na to, čo vaše HR oddelenie a zamestnanci potrebujú.
ONLINE PORADENSKÝ PORTÁL
Jednoduchšia výmena dokumentov či komunikácia? Vďaka nášmu portálu to nie je problém. Využívať ho môžete na všetky druhy poradenských služieb a rôzne typy projektov. Získate okamžitú výmenu dokumentov a ich archiváciu, riadenie a schvaľovanie pracovných postupov či prístup k online daňovým a právnym formulárom.
ONLINE REZERVAČNÝ SYSTÉM ZDIEĽANEJ KANCELÁRIE A PARKOVANIA
Vyriešte rezerváciu zasadačiek, kancelárií či parkovacích miest pre vašich zamestnancov – efektívne a bez zbytočnej administratívy. Naše back office služby poskytujú flexibilný spôsob manažovania zdieľaných priestorov vďaka online rezervačnému systému, ktorý je dostupný 24/7 z akéhokoľvek chytrého zariadenia.
ZAMESTNANECKÉ AKCIE (ESOP)
Odmeniť a udržať zamestnanecké talenty v startupovom svete je náročne. S našou automatizovanou platformou na tvorbu a správu zamestnaneckých akcií, tzv. ESOP (employee stock ownership plan) to však nie je problém. Vďaka tomuto unikátnemu riešeniu, ktoré funguje ako odmeňovací systém môžete pre svoj startup vytvoriť opčný plán, podpisovať digitálne dokumenty a ešte oveľa viac online a v priebehu pár minút.
ANALÝZA VITALITY A SOCIÁLNEHO PROSTREDIA VAŠEJ FIRMY
S pomocou štandardizovanej metodológie dokáže náš online nástroj zmerať sociálne prostredie vašej organizácie. Vďaka tomu si môžete porovnať vaše výsledky jednoducho bez ohľadu na odvetvie či veľkosť firmy. Analýzou získate detailný prehľad o všetkých kľúčových oblastiach, ktoré ovplyvňujú výkon vašich zamestnancov, inovácie, udržateľnosť a dopad na spoločnosť. Zistite viac o spokojnosti vašich zamestnancov a o tom, ako vybudovať spoločenské prostredie prostredníctvom silnej značky zamestnávateľa.
PODPORA TECHNOLOGICKÝCH STARTUPOV A INOVÁCIÍ
Našou snahou je pomáhať technologickým startupom, inovatívnym nápadom a novým talentom na ceste za ich úspechom. Vďaka tomu, že chápeme ich požiadavky a výzvy, ktorým čelia, dokážeme im ponúknuť komplexné riešenia a pomoc na mieru. Aj preto sme založili náš medzinárodný akcelerátor pre startupy, ktorého cieľom je pomáhať startupom rásť a získavať know-how z oblastí od fundraisingu, oceňovania, marketingu, biznisu, founder vestingu až po design thinking a viac.