My v Accace veríme v inteligentné technológie a riešenia, ktoré uľahčujú každodennú prácu nám aj našim klientom. Sami sme sa zaoberali otázkou, ako prispôsobiť naše kancelárie pre kolegov počas hybridného fungovania a po návrate do „bežného“ pracovného života. Hľadali sme spôsob, ako jednoducho manažovať kapacitu parkovacích miest a miest na sedenie pre našich kolegov. Rozhodli sme sa preto vyvinúť vlastné riešenie, o ktoré by sme sa radi podelili aj s vami.
Naša nová služba book!t (číta sa ako book it!) powered by Accace prináša jednoduchú a prehľadnú správu rezervácie miest v kanceláriách, ako aj zdieľaných parkovacích miest pre vašich zamestnancov. Je to webová verzia desktop a mobilnej aplikácie, do ktorej sa užívateľ môže pripojiť kedykoľvek a kdekoľvek a z akéhokoľvek inteligentného zariadenia.
AKO TO FUNGUJE?
Benefity pre vaše office a HR oddelenie
- Žiadna ďalšia administratíva a komunikácia spojená s rezervovaním miesta v kancelárii a zdieľaným parkingom
- Uľahčí vám plynulý prechod na hybridný model práce
- Prehľad a reporting o kapacite a obsadenosti kancelárskych a parkovacích miest cez Power BI
- S tým súvisiaca úspora nákladov na prenájom parkovacích miest a prípadnou zmenou dispozície kancelárie
- Praktická a moderná forma rezervácie miest pre vašich zamestnancov
- Admin práva môžete prideliť aj teamleaderovi, ktorý tak môže priradiť stôl či parkovacie miesto zamestnancovi vo svojom tíme
Výhody pre tímy
- Prehľad o dostupnosti kolegov v kancelárii v konkrétnom termíne
- Jednoduchý spôsob, ako sa s tímom zladiť na stretnutí v jednom čase a na jednom mieste
- Moderná a user-friendly (optimálna pre používateľa) technológia na rezerváciu miesta bez zbytočných tabuliek
ČO O HOVORIA O BOOK!T NAŠI KLIENTI
„Arval Competence Center už vyše roka spolupracuje so spoločnosťou Accace a po celý čas sa teší výbornej spolupráci. Book!t systém na manažovanie zdieľania pracovných a parkovacích miest bolo presne to, čo naša spoločnosť hľadala. Systém je veľmi prehľadný, intuitívny, spoľahlivý, kvalitný, ľahko využiteľný tak pri práci s počítacom ako aj s mobilom. Akékoľvek prípadné incidenty s book!tom sú riešene veľmi rýchlo a vždy k spokojnosti klienta, teda nás. Využívaním rezervačného systému a pravidelnou komunikáciou s Accace neustále pracujeme na rozširovaní funkcionalít, či zavádzaní nových nástrojov na reportovanie. Accace bola rozhodne správna voľba.“
Arval Competence Center
PREČO BY STE MALI MAŤ ZÁUJEM O BOOK!T POWERED BY ACCACE?
Väčšina našich zamestnancov počas posledných rokov prešla na hybridný model práce. Ideálnym riešením pre nás bolo vytvoriť jednoduché pravidlá v podobe webovej aplikácie pre efektívne zdieľanie prenajatých pracovných, ako aj parkovacích miest. My v Accace veríme v inteligentné technológie, ktoré nám pomáhajú uľahčovať každodennú prácu spojenú s administratívou. Preto by sme sa chceli s vami o to podeliť.
Book!t sa jednoducho nastaví a prispôsobí vašim požiadavkám – či ste veľká firma, SME, startup alebo coworkingový priestor.

KONTAKT
Andrea Horvátiková
Product Manager | Accace Slovakia
Tel: +421 2 325 53 000
E-mail: Andrea.Horvatikova@accace.com