Back office služby

Správa zdieľanej kancelárie a parkingu | Všetko na jednom mieste a na pár klikov
bookit accace

Inovatívnosť je súčasťou nášho zmýšľania pri vývoji našich budúcich služieb a neustálom skvalitňovaní tých existujúcich. Rovnako je to flexibilita s ohľadom na potreby našich klientov. Vnímame totiž, že zamestnávatelia potrebujú čoraz efektívnejšie využívať ľudské zdroje. Práve preto prinášame našu novú služby licencovanej agentúry dočasného zamestnávania.

Ako to funguje?

Jednoducho sa prihlásite do webovej (desktop alebo mobilnej verzie) aplikácie

Vytvoríte si základný spaceplan s možnosťou využitia vlastnej grafiky a dizajnu vašej firmy

Vyberiete si vy alebo váš zamestnanec voľné pracovné miesto v dostupnej kancelárii, či parkovacie miesto podľa kalendára

Zvolíte dátum, čas a lokalitu vašej rezervácie a potvrdíte

Benefity pre vaše office a HR oddelenie

  • Žiadna ďalšia administratíva a komunikácia spojená s rezervovaním miesta v kancelárii a zdieľaným parkingom
  • Uľahčí vám plynulý prechod na hybridný model práce
  • Prehľad a reporting o kapacite a obsadenosti kancelárskych a parkovacích miest cez Power BI
  • S tým súvisiaca úspora nákladov na prenájom parkovacích miest a prípadnou zmenou dispozície kancelárie
  • Praktická a moderná forma rezervácie miest pre vašich zamestnancov
  • Admin práva môžete prideliť aj teamleaderovi, ktorý tak môže priradiť stôl či parkovacie miesto zamestnancovi vo svojom tíme

Výhody pre tímy

  • Prehľad o dostupnosti kolegov v kancelárii v konkrétnom termíne
  • Jednoduchý spôsob, ako sa s tímom zladiť na stretnutí v jednom čase a na jednom mieste
  • Moderná a user-friendly (optimálna pre používateľa) technológia na rezerváciu miesta bez zbytočných tabuliek

Čo hovoria o Book!t naši klienti

„Arval Competence Center už vyše roka spolupracuje so spoločnosťou Accace a po celý čas sa teší výbornej spolupráci. Book!t systém na manažovanie zdieľania pracovných a parkovacích miest bolo presne to, čo naša spoločnosť hľadala. Systém je veľmi prehľadný, intuitívny, spoľahlivý, kvalitný, ľahko využiteľný tak pri práci s počítacom ako aj s mobilom. Akékoľvek prípadné incidenty s book!tom sú riešene veľmi rýchlo a vždy k spokojnosti klienta, teda nás. Využívaním rezervačného systému a pravidelnou komunikáciou s Accace neustále pracujeme na rozširovaní funkcionalít, či zavádzaní nových nástrojov na reportovanie. Accace bola rozhodne správna voľba.“

Arval Competence Center

Prečo by ste mali mať záujem o Book!t (powered by Accace)?

Väčšina našich zamestnancov počas posledných rokov prešla na hybridný model práce. Ideálnym riešením pre nás bolo vytvoriť jednoduché pravidlá v podobe webovej aplikácie pre efektívne zdieľanie prenajatých pracovných, ako aj parkovacích miest. My v Accace veríme v inteligentné technológie, ktoré nám pomáhajú uľahčovať každodennú prácu spojenú s administratívou. Preto by sme sa chceli s vami o to podeliť.

Book!t sa jednoducho nastaví a prispôsobí vašim požiadavkám – či ste veľká firma, SME, startup alebo coworkingový priestor.

Kontakt

Andrea Horvátiková
Product Manager | Accace Slovakia

E-mail:
Tel: +421 2 325 53 000

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram