Online účtovný portál: automatizované účtovanie v cloude a inteligentná správa dokumentov
V 21. storočí a v digitálnej ére pomáhajú moderné technológie ako automatizácia zvýšiť úroveň produktivity odstránením manuálnych a časovo náročných úloh.
V Accace kladieme dôraz na inovácie, aj preto sme dokázali využiť naše znalosti z oblasti účtovníctva a prepojiť ich s aktuálnymi technológiami tak, aby odrážali požiadavky našich klientov. Náš interne vyvinutý online účtovný portál okrem priamej interakcie s klientom zabezpečuje aj dostatočnú flexibilitu v prípade špecifických požiadaviek vášho účtovného tímu.
Automatizácia účtovníctva a cloudové technológie na mieru
Náš online účtovný portál je navrhnutý tak, aby zjednodušil, zautomatizoval a zefektívnil procesy súvisiace s účtovníctvom, minimalizoval spotrebu papiera a manuálnu prácu s ním, znížil administratívne zaťaženie a chybovosť.
Účtovný portál od Accace funguje ako cloudové riešenie, ktoré poskytuje lepšiu kontrolu a prehľad nad účtovnými dokumentami a schvaľovacími procesmi. To všetko bez obmedzení cez užívateľsky jednoduché webové rozhranie prístupné 24/7 z akéhokoľvek zariadenia.
Výhody online účtovného portálu
Schvaľovanie účtovných procesov a úloh online
Správny účtovný portál vám pomôže zlepšiť výkonnosť vášho biznisu, a to vďaka viacerým funkciám. Či už ide o prehľad v účtovníctve a reportingu alebo schvaľovanie procesov a úloh, to všetko môžete mať prístupné na jednom mieste a online priamo vo webovom prehliadači bez nutnosti inštalovať drahý softvér. Súčasťou nášho portálu sú aj prístupové oprávnenia, zálohovanie a ochrana osobných údajov.
Prečo by ste mali vyskúšať online účtovný portál od Accace?
- Jednoduchá navigácia: rozhranie, ktoré sa prispôsobí vaším potrebám
- Flexibilná štruktúra priečinkov s priradenými schvaľovacími právami
- Nahrávanie a export údajov v rôznych formátoch a neobmedzenej veľkosti
- Prehľadný schvaľovací proces, upozornenia na dokončené a čakajúce úlohy
- Záznamy aktivít a prístupov v rámci schvaľovacieho procesu
- Cloudový archív: Prístup ku všetkým dátam prostredníctvom pridelených rolí a prístupových práv
Bezpapierová správa účtovných dokumentov a faktúr
Hľadáte riešenie na vytváranie a validáciu dokumentov a došlých faktúr, ktoré sa prispôsobia vašim potrebám.
S online účtovným portálom od Accace ste o krok bližšie k bezpapierovej kancelárii:
- Digitalizácia dokumentov prostredníctvom OCR technológie, vyťažovanie dát a ich validácia
- Archivácia a organizácia účtovných dokumentov a faktúr v cloude s možnosťou prehľadávania a filtrovania.
- Vytvorte a sledujte stav úhrad došlých faktúr prostredníctvom priradených schvaľovacích práv v reálnom čase
- Online prístup do pokladne odkiaľ si môžete prezerať všetky menšie nákupy kartou alebo v hotovosti
- Vďaka integrovanému systému upozornení prostredníctvom e-mailu nikdy nezmeškáte žiaden termín
Náš účtovný tím v Accace dokáže prijímať faktúry priamo od vašich dodávateľov cez EDI alebo iný elektronický systém. Z vašej strany tak nie je potrebné skenovať dokumenty a nahrávať ich na portál na schválenie.
Prehľad o skutočnej finančnej situácií vášho podniku
Online účtovný portál od Accace spracúva vaše účtovné údaje v reálnom čase a poskytuje okamžité aktualizácie a informácie o finančnom stave vašej firmy. K dispozícií máte aj integrovanú vyhľadávaciu funkciu, ktorá je prístupná kedykoľvek a ponúka plynulú navigáciu.
Náš online účtovný portál ponúka:
- Správy o splatných a uskutočnených platbách v reálnom čase
- Prístup k iným dodatočným reportom a štatistike vo vopred dohodnutom rozsahu
- Rýchle zodpovedanie vašich požiadaviek, bežné požiadavky spracujeme do 48 hodín
- Jednoduché vytvorenie konsolidovaných údajov vašej firmy, ktoré pomáha zefektívňovať procesy vo viacerých podnikoch alebo krajinách
Priame napojenie k vášmu internému účtovnému softvéru a ERP riešeniam v reálnom čase
Náš online účtovný portál sa dokáže priamo napojiť na váš účtovný ERP systém. Pripojenie sa uskutočňuje v pred účtovnej fáze, a vďaka tomu môžete skontrolovať stav spracovania dokumentov, ktoré už boli schválené a nahraté do vášho systému. Sme schopní sa pripojiť priamo k viacerým ERP systémom, ako napr. Microsoft NAV, Asseco Helios, Asseco SPIN.
Maximálna bezpečnosť a ochrana osobných údajov
V súčasnej dobe narastajúcich kybernetických útokov je práve maximálna bezpečnosť systémov kľúčovou požiadavkou všetkých klientov Accace. Účtovný portál Accace bol navrhnutý s ohľadom na bezpečnosť, kvalitu a environmentálny manažment (máme ISO 27001, ISO 9001 a ISO 14001 certifikáciu). Okrem toho, náš interný tím IT špecialistov má dlhoročné skúsenosti a poskytne vám pomoc pri dodržiavaní firemných bezpečnostných štandardov v tejto oblasti.
Email: radka.pirosova@accace.com
Telefón: +421 232 553 000