Od inteligentnej správy a schvaľovania dokumentov na mieru po automatizované účtovanie a reporting v reálnom čase: všetko v jednom online účtovnom portáli
Automatizácia sa za posledné roky stala populárnym pojmom v rôznych oblastiach biznisu, no existuje na to dobrý dôvod – najmä ak hovoríme o účtovníctve. Pri správnom využití môže automatizácia zvýšiť súčasnú úroveň produktivity vášho finančného oddelenia odstránením manuálnych a časovo náročných úloh z každodenných postupov. Vďaka tomu sa môžu účtovníci plne sústrediť na firemné projekty s vyššou pridanou hodnotou.
V Accace sme dokázali využiť nami vyvinutú technológiu tak, aby spĺňala zvyšujúce sa požiadavky našich klientov po riešení, ktoré bude samoobslužné a zrozumiteľné pre používateľa. Náš interne vyvinutý online účtovný portál tak okrem priamej interakcie s klientom zabezpečuje aj dostatočnú flexibilitu v prípade špecifických požiadaviek vášho účtovného tímu.
Automatizácia a technológie navrhnuté pre vás
Náš online portál je navrhnutý tak, aby zjednodušil, zautomatizoval a zefektívnil procesy súvisiace s účtovníctvom, minimalizoval spotrebu papiera, znížil administratívne zaťaženie a s ním súvisiacu chybovosť. Naše zabezpečené cloudové riešenie poskytuje lepšiu kontrolu a prehľad nad vašimi účtovnými dokumentami a schvaľovacími procesmi. To všetko bez obmedzení cez používateľsky jednoduché webové rozhranie prístupné 24/7 z akéhokoľvek mobilného zariadenia.
Jednoduché schvaľovanie a správa vašich účtovných dokumentov
Množstvo firiem, ktoré každodenne produkujú veľa papiera, sa usiluje prejsť na bezpapierovú kanceláriu, a tak hľadajú vhodný nástroj, ktorý im v tom pomôže. Práve výber spoľahlivého škálovateľného systému na správu účtovných dokumentov je kľúčom k zefektívneniu a automatizácií firemných procesov.
Naša online platforma môže prispieť k celkovému zlepšeniu výkonnosti vášho biznisu, a to vďaka archivácii a organizácií všetkých účtovných dokumentov v cloude. Súčasťou portálu sú aj prístupové oprávnenia, zálohovanie a ochrana údajov.
Modul Správca súborov ponúka množstvo výhod:
- Jednoduchá navigácia počnúc rozhraním prispôsobeným podľa požiadaviek klienta
- Flexibilná štruktúra priečinkov s priradenými schvaľovacími právami
- Detailné záznamy aktivít a prístupov v rámci schvaľovacieho procesu
- Nahrávanie a export údajov v rôznych formátoch a neobmedzenej veľkosti
- Úplná digitalizácia dokumentov prostredníctvom webového integrovaného skenera, vyťažovanie dát a ich validácia
- Prehľadný schvaľovací proces, upozornenia na dokončené a čakajúce úlohy
- Prístup ku všetkým dátam v cloudovom archíve prostredníctvom pridelených rolí a obmedzených prístupových práv
Bezpapierová správa faktúr
Hľadáte riešenie na vytváranie a validáciu došlých faktúr, ktoré bude zároveň plne prispôsobiteľné a bude vyhovovať vašim potrebám?
S online účtovným portálom od Accace ste o krok bližšie k bezpapierovej kancelárii:
- Vytvorte a sledujte všetky faktúry prostredníctvom priradených schvaľovacích práv
- Náš účtovný tím v Accace môže prijímať faktúry priamo od vašich dodávateľov cez EDI alebo iný elektronický systém, zo strany klienta nie je potrebné skenovať dokumenty a nahrávať ich na portál na schválenie
- Sledujte stav úhrad za vaše došlé faktúry v reálnom čase
- Získajte online prístup do pokladne odkiaľ si môžete prezerať všetky menšie nákupy kartou alebo v hotovosti, ktoré už boli doručené účtovníkovi
- Vďaka integrovanému systému upozornení prostredníctvom e-mailu nikdy nezmeškáte žiaden termín
- Úložisko faktúr s rôznymi možnosťami prehľadávania a filtrovania dostupné na cloude 24/7
Prehľad o skutočnej finančnej situácií vášho podniku kedykoľvek
Online portál od Accace spracúva vaše účtovné údaje v reálnom čase a poskytuje vám okamžité aktualizácie a informácie o finančnom stave vašej firmy. K dispozícií máte aj integrovanú vyhľadávaciu funkciu, ktorá je prístupná kedykoľvek a ponúka plynulú navigáciu.
Náš online účtovný portál ponúka:
- Prehľad všetkých zostatkov na vašom účte
- Správy o splatných a uskutočnených platbách v reálnom čase
- Prehľad finančnej situácie podniku na základe preddefinovaných KPIs
- Prístup k iným dodatočným reportom a štatistike vo vopred dohodnutom rozsahu
- Rýchle zodpovedanie vašich požiadaviek,bežné požiadavky spracujeme do 24 až 48 hodín
- Jednoduché vytvorenie konsolidovaných údajov vašej firmy, ktoré pomáha zefektívňovať procesy vo viacerých podnikoch alebo krajinách
Priame napojenie k vášmu internému účtovnému softvéru a ERP riešeniam v reálnom čase
Náš online účtovný portál sa môže stať spojením s vašimi účtovnými procesmi vďaka priamej integrácií s vašim ERP systémom. Pripojenie sa uskutočňuje v pred účtovnej fáze, a vďaka tomu môžete skontrolovať stav spracovania dokumentov, ktoré už boli schválené a nahraté do vášho systému. Sme schopný sa pripojiť priamo k viacerým známym ERP systémom, ako napr. Microsoft NAV, SAP, Asseco Helios, Asseco Spin a iné.
Maximálna bezpečnosť
V súčasnej dobe narastajúcich kybernetických útokov je práve maximálne zabezpečenie našich systémov kľúčovou požiadavkou všetkých klientov Accace. Online portál Accace bol navrhnutý tak, aby týmto hrozbám dokázal čeliť. Náš interný tím IT špecialistov má dlhoročné skúsenosti a poskytne vám pomoc pri dodržiavaní firemných bezpečnostných štandardov v tejto oblasti.