Online poradenský portál

Výmena dokumentov | Schvaľovanie na mieru | Online formuláre | Úložisko dát

Pokročilá technológia, ktorá spĺňa vaše rastúce požiadavky na lepšie poradenské služby

Ponúkame vám bezpečný prístup do nášho poradenského online portálu – interne vyvinutého cloudového riešenia Accace. Naša nová platforma poskytuje efektívny nástroj na komunikáciu a výmenu dokumentov, a tak zlepšuje vašu skúsenosť s našimi poradenskými službami.

Online portál umožňuje prístup konkrétnym manažérom alebo zamestnancom k relevantným informáciám prostredníctvom užívateľsky jednoduchého rozhrania. Môžete tak efektívne konsolidovať všetky firemné údaje, dokumenty, či iné informácie na jednom bezpečnom mieste, pričom prístup k dátam sa udeľuje prostredníctvom rôznych prístupových práv. Vďaka týmto online procesom sa zvýši produktivita vašej práce, pretože venujete menej času vyhľadávaniu relevantných informácií.

Pomoc odkiaľkoľvek

Získajte prístup k odbornému poradenstvu kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia prostredníctvom personalizovaného portálu

Uľahčite si svoju prácu

Vytvárajte formuláre, priraďujte úlohy a dotazy, definujte pracovné postupy a sledujte stav všetkých úloh v cloude

Pracujte bez zbytočného stresu

Dodržujte termíny a uistite sa, že sú všetky úlohy hotové, dokumenty pripravené a podané správne a načas

Používatelia môžu využívať online portál bez akýchkoľvek obmedzení, nie len na poradenské služby, ale aj na akýkoľvek typ projektu – od dodržiavania daňových predpisov a právneho poradenstva, až po poradenstvo pri konkrétnych transakciách, ako sú fúzie a akvizície, konsolidácie, due diligence, transferové oceňovanie alebo žiadosti o financovanie a granty.

Bezpečná, efektívna a transparentná komunikácia všetkých poradenských služieb online

  • Užívateľsky nenáročný a bezpapierový – Online poradenský portál vám pomôže štandardizovať dôležité procesy vašej firmy, znížiť chybovosť a zlepšiť možnosti reportingu
  • K poradenským službám máte prístup kdekoľvek a kedykoľvek na rôznych mobilných zariadeniach
  • Okamžité zlepšenie efektivity práce vašich zamestnancov vďaka odstráneniu potreby vyhľadávať informácie
  • Zaručená istota, že ste splnili všetky termíny načas, dokončili zadané úlohy, vyplnili a schválili daňové priznania či iné dokumenty – všetky tieto činnosti máte zaznamenané v cloudovom úložisku
  • Zvýšenie spokojnosti manažmentu, produktivity práce a komunikácie naprieč organizáciou

Ukladajte svoje dáta do cloudu

Konsolidujte dokumenty v uživateľsky jednoduchom rozhraní a v zabezpečenom online trezore bez obmedzenia veľkosti, či formátu

Zbierajte údaje efektívnejšie

Používajte online formuláre vytvorené podľa vašich potrieb pre zber údajov a prípravu daňových priznaní alebo právnych dokumentov

Sledujte stav pracovných úloh

Navrhnite si vlastné pracovné postupy a sledujte všetky úlohy vďaka záznamu aktivít a e-mailovým upozorneniam

Bez obmedzení

Využite portál na projekty akéhokoľvek typu: dodržiavanie daňových a právnych predpisov, fúzie a akvizície, due diligence, transferové oceňovanie a iné

Správca súborov

Spravujte a usporiadajte všetky údaje a dokumenty do jedného užívateľsky nenáročného a bezpečného online úložiska. Dokumenty, ktoré nahráte na portál – bez obmedzenia veľkosti a formátu – môžete triediť, filtrovať, prezerať, zdieľať alebo sťahovať kedykoľvek a kdekoľvek. Všetky aktivity môžete sledovať prostredníctvom záznamu aktivít: prístupové práva a schvaľovanie môžu byť pridelené pre jeden konkrétny dokument alebo pre rôzne kategórie dokumentov. Okrem toho, dostávate okamžité upozornenia týkajúce sa dokončených aktivít a prístupov.

Online daňové a právne formuláre

Všetky formuláre si môžete vytvoriť priamo na portáli podľa vašich potrieb, a zároveň môžete zhromažďovať údaje a informácie potrebné pre prípravu daňových priznaní či iných daňových alebo právnych dokumentov. Získajte istotu, že ste pripravili, vyplnili a schválili všetky daňové, legislatívne či interné firemné požiadavky elektronicky a načas.

Prvky zabezpečenia portálu

Zabezpečenie nášho Online poradenského portálu a s tým súvisiaca inštalácia vhodných bezpečnostných prvkov bola jednou z najvyšších priorít interného IT tímu Accace. Medzi hlavné bezpečnostné funkcie patrí predchádzanie úniku citlivých údajov o zamestnancoch a spoločnosti mimo organizácie, blokovanie neoprávneného prístupu ku kľúčovým údajom, ako aj identifikácia a predchádzanie krádežiam a iným kybernetickým útokom.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram