NÁŠ PRÍBEH
Spoločnosť Accace bola založená v roku 2006 a počas svojho pôsobenia si vybudovala pozíciu jedného z najvýznamnejších hráčov na trhu outsourcingových a poradenských služieb v regióne strednej a východnej Európy. Ako medzinárodný poskytovateľ outsourcingu máme rozsiahle skúsenosti s poskytovaním profesionálnych služieb pre širokú škálu klientov: korporácie, SME aj startupy, ktorým pomáhame optimalizovať ich firemné procesy.
Accace začínal ako miestna účtovná firma s 34 zamestnancami, aktuálne celosvetovo zamestnáva viac ako 600 odborníkov a spolupracuje s vyše 2 000 klientmi z celého sveta.
Náš názov Accace (ekejs) je pocta našim skromným začiatkom, kedy sme začínali ako účtovnícka firma. Accace vznikol spojením slov “accounting ace”, čo v skratke znamená “účtovnícke eso” a vyjadruje našu počiatočnú, ale stále prítomnú ambíciu stať sa esom na trhu.
ACCACE NA SLOVENSKU
Práve v Bratislave v roku 2006 bola založená prvá pobočka Accace v rámci celej skupiny a od roku 2020 nás nájdete aj v Košiciach. Na Slovensku si Accace za takmer 15 rokov svojej existencie vybudoval stabilnú pozíciu jedného z najvýznamnejších poskytovateľov outsourcingových a poradenských služieb, o čom svedčí aj pravidelné umiestnenie v rebríčku TOP 10 poradenských spoločností, ktorý zostavuje magazín TREND.
Accace Slovensko zamestnáva už viac ako 120 zamestnancov a poskytuje komplexnú ponuku služieb od externého spracovania účtovníctva, mzdovej a HR agendy, daňového a transakčného poradenstva až po právne a korporátne služby.
Naše portfólio klientov na Slovensku tvorí viac ako 300 slovenských a významných medzinárodných spoločností, pričom mesačne spracovávame viac ako 17 000 výplatných pások zamestnancov našich klientov, čím sa radíme medzi najväčšie spoločnosti v tejto oblasti. Právne služby poskytujeme prostredníctvom vlastnej advokátskej kancelárie Accace Legal, o.z.
MYSLÍME NA BUDÚCNOSŤ
Podporujeme mladých inovatívnych podnikateľov, startupy a interne tiež vyvíjame inovatívne riešenia, ktoré vďaka vlastnému RPA tímu implementujeme do každodenných firemných aktivít. Chceme, aby naše nápady udávali trendy v oblasti finančného outsourcingu a poradenstva a baví nás hľadať nové riešenia, ktoré pomáhajú našim klientom riešiť ich problémy a neustále sa zlepšovať.
Veríme, že je dôležité, aby aj budúce generácie mali bezpečný život, a preto sa snažíme byť environmentálne, eticky a sociálne zodpovednou organizáciou vo všetkých krajinách, v ktorých pôsobíme. V roku 2018 sme na podnet kolegov na Slovensku založili vlastné občianske združenie #accacelife, vďaka ktorému sa môžeme viac angažovať v miestnych komunitách a vytvárať tak pozitívny vplyv na ľudí a organizácie, ktoré v nich fungujú.
Našou misiou je podpora kolegov a klientov, aby pri dosahovaní svojich snov zanechávali vo svete pozitívnu stopu. Naše firemné hodnoty nie sú len prázdne slová. Vďaka výnimočnosti, flexibilite, vášni, dôvere, spolupráci a odhodlaniu sa nám darí dosahovať ciele, ktoré v sebe zahŕňajú viac než len finančné výsledky.
Kliknutím alebo posunutím myši na jednotlivé ikonky sa dozviete viac informácií o zainteresovaných stranách/ stakeholderoch.
NÁŠ PRÍSRTUP KU VŠETKÝM ZAINTERESOVANÝM STRANÁM
Dosahovanie rovnováhy
V Accace sú pre nás dôležití všetci jednotlivci, skupiny a organizácie, ktorých sa dotýka naša činnosť alebo ovplyvňujú aktivity, ciele a zásady fungovania našej spoločnosti. Sú to najmä 4 hlavné skupiny zainteresovaných strán, vďaka ktorým je Accace takou spoločnosťou, ako ju dnes poznáte:
Všetky zainteresované strany majú pre nás v Accace rovnako dôležitú úlohu
Prečo sú pre nás rovnako dôležité? Každá z týchto 4 skupín je pre našu firemnú stratégiu kľúčová a my v Accace sme rovnako ovplyvňovaní špecifickou dynamikou každej skupiny.
V ČOM SME DOBRÍ A ČÍM SA LÍŠIME
Sme odborníkmi vo svojej oblasti a rozumieme potrebám našich klientov. Vieme, s akými výzvami sa stretávate a s akými problémami bojujete. Pri hľadaní riešení sa sústreďujeme na zvyšovanie hodnoty vášho podnikania:
- Ponúkame kompletný administratívny a poradenský servis pod jednou strechou
- Zamestnávame skúsených odborníkov s lokálnym know-how a medzinárodným zázemím
- Rozumieme potrebám našich klientov a ponúkame im na mieru šité riešenia – nebojíme sa neštandardných riešení a akceptujeme nové výzvy
- Súčasťou našich služieb sú najmodernejšie technologické riešenia na riadenie účtovných, mzdových a HR procesov – máme interný IT aj RPA tím a vyvíjame vlastné IT riešenia pre efektívnejšie riadenie agendy našich klientov
- Náš vysoký level automatizácie služieb zabezpečuje minimálnu chybovosť a úsporu nákladov
- Máme skúsenosti s implementáciou agendy veľkého rozsahu – rádovo tisíce zamestnancov a desaťtisíce účtovných dokladov za mesiac
- Naše služby poskytujeme vo viacerých krajinách sveta, s tým súvisí zníženie nákladov a najmä úspora vášho času stráveného komunikáciou s rozličnými externými poskytovateľmi
- Máme certifikovaný systém riadenia informačnej bezpečnosti podľa ISO 27001, systém riadenia kvality podľa ISO 9001 a systém environmentálneho manažmentu podľa ISO 14001, máme tiež dlhoročné skúsenosti s ISAE auditmi