ACCACE VO SVETE
S viac ako 550 zamestnancami a 2 000 medzinárodnými klientmi sa Accace radí medzi popredných poskytovateľov poradenských služieb v regióne strednej a východnej Európy. Accace má zastúpenie v 13 krajinách Európy, a to na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Poľsku, Rumunsku, Ukrajine, Nemecku, Bosne a Hercegovine, Čiernej hore, Chorvátsku, Macedónsku, Slovinsku a Srbsku. Centrála sa nachádza práve na Slovensku, v Bratislave. Služby v iných krajinách sveta vieme zastrešiť prostredníctvom našej siete dlhodobých partnerov.
ACCACE NA SLOVENSKU
Spoločnosť Accace bola založená v Bratislave v roku 2006 ako prvá pobočka v rámci skupiny. Počas svojho pôsobenia si vybudovala pozíciu jedného z najvýznamnejších hráčov na trhu outsourcingových a poradenských služieb, o čom svedčí aj pravidelné umiestnenie v rebríčku TOP 10 poradenských spoločností, ktorý zostavuje magazín TREND. Accace zamestnáva na Slovensku už viac ako 120 zamestnancov a poskytuje komplexné portfólio služieb od externého spracovania účtovníctva, mzdovej a HR agendy, daňového poradenstva až po právne a korporátne služby. Právne služby poskytuje Accace prostredníctvom svojej vlastnej advokátskej kancelárie Accace Legal, o.z. Naše portfólio klientov tvorí len na Slovensku viac ako 300 slovenských a významných medzinárodných spoločností, pričom mesačne spracovávame viac ako 15 000 výplatných pások zamestnancov našich klientov, čím sa radíme medzi najväčšie spoločnosti v tejto oblasti.
Baví nás hľadať nové riešenia, ktoré pomáhajú našim klientom riešiť ich problémy a neustále sa zlepšovať. Chceme, aby naše nápady udávali trendy v oblasti finančného outsourcingu a poradenstva. Staviame pritom na 4 základných hodnotách, ktoré nám pomáhajú byť v tom úspešní:
NÁŠ TÍM
Hľadáme tie najlepšie talenty a odborníkov
Získavame, rozvíjame a motivujeme najlepších odborníkov v našom obore, aby sme sa neustále zlepšovali a učili sa jeden od druhého.
NAŠA KOMUNITA
Rastieme spolu s našimi klientmi
Našim klientom a partnerom pomáhame zdolávať nové výzvy, s ktorými sa stretávajú v ich biznise. Sme odhodlaní a tvrdo pracujeme, aby sa na nás mohli úplne spoľahnúť.
INOVÁCIE
Udávame trendy
Vyvíjame vlastné IT riešenia, ktoré uľahčujú prácu nám a našim klientom. Spoliehame sa pritom na vlastné sily – skúsenosti našich odborníkov a znalosti najnovších technológií.
EFEKTIVITA
Robíme správne veci správnym spôsobom
Hľadáme možnosti ako zefektívniť našu prácu a znižovať náklady. Podporujeme nápady, ktoré reálne pomáhajú našim klientom riešiť ich problémy.
NAŠE SLUŽBY
Poskytujeme kompletné outsourcingové a poradenské služby v oblasti účtovníctva, spracovania miezd a personalistiky. Našimi službami vieme úplne nahradiť vlastné účtovné a mzdové oddelenie, alebo poskytnúť podporu a poradenstvo Vášmu internému tímu. Našim cieľom je zvýšiť kvalitu back-office aktivít, aby sa z nich stali strategicky dôležité funkcie, ktoré prinášajú do firmy pridanú hodnotu. Pod jednou strechou ponúkame aj profesionálne daňové poradenstvo a právne služby šité na mieru potrebám našich klientov.
Sme spoľahlivým partnerom pre našich klientov pre vstup na trhy krajín strednej a východnej Európy. V tomto regióne sme vyrástli a zakladali naše pobočky. Vieme preto veľmi dobre pochopiť s akými očakávaniami firmy na tieto trhy vstupujú a s akými špecifikami sú konfrontované. Pomáhame firmám zorientovať sa v lokálnej legislatíve a odbúrať riziká spojené s ich podnikaním v novom prostredí.
ČÍM SA LÍŠIME
Sme odborníkmi vo svojej oblasti a rozumieme potrebám našich klientov. Vieme, s akými výzvami sa stretávate a s akými problémami bojujete. Pri hľadaní riešení sa sústreďujeme na zvyšovanie hodnoty Vášho podnikania:
- Ponúkame kompletný administratívny a poradenský servis pod jednou strechou
- Zamestnávame skúsených odborníkov s lokálnym know-how a medzinárodným zázemím
- Rozumieme potrebám našich klientov a ponúkame im na mieru šité riešenia – nebojíme sa neštandardných riešení a akceptujeme nové výzvy
- Súčasťou našich služieb sú najmodernejšie technologické riešenia na riadenie účtovných, mzdových a HR procesov – vyvíjame vlastné
- IT riešenia pre efektívnejšie riadenie agendy
- Náš vysoký level automatizácie služieb zabezpečuje minimálnu chybovosť a úsporu nákladov
- Máme skúsenosti s implementáciou agendy veľkého rozsahu – rádovo tisíce zamestnancov a desaťtisíce účtovných dokladov za mesiac
- Máme certifikovaný systém riadenia informačnej bezpečnosti podľa ISO 27001:2005 a systém riadenia kvality podľa ISO 9001:2008, rovnako ako aj skúsenosti s ISAE auditmi