Zverte účtovníctvo, spracovanie miezd a personálnej agendy do rúk našim odborníkom a umožnite tak vášmu finančnému oddeleniu a HR tímu plne sa sústrediť na dôležité strategické činnosti. Naše komplexné poradenské a outsourcingové služby pomáhajú zlepšovať kvalitu, správnosť a včasnosť vašich procesov, zvyšujú transparentnosť operácií a zlepšujú reporting naprieč celou spoločnosťou. Služby poskytujeme online, čím máte istotu, že všetky dôležité administratívne funkcie fungujú nepretržite a v súlade s predpismi.
Náš online účtovný portál bol navrhnutý na zjednodušenie, automatizáciu a zefektívnenie účtovných procesov, ich digitalizáciu a zníženie administratívy a s tým súvisiacich chýb. Získajte lepšiu kontrolu a prehľad, zvýšte transparentnosť dokumentov a schvaľovania – to všetko prostredníctvom zabezpečeného a jednoducho použiteľného cloudového rozhrania. Náś účtovný portál sa môže stať jednotným prepojením s vašim účtovníctvom vďaka priamej integrácií s ERP systémom a poskytne vám tak okamžité aktualizácie a prehľad o finančnej situácií vášho podniku. Zistite viac o našom účtovnom portáli!
Naše služby z oblasti mzdového a HR outsourcingu sú navrhnuté tak, aby zabezpečili všetky funkcie vášho mzdového oddelenia pri zachovaní pohodlia, na ktoré sú vaši zamestnanci a manažment zvyknutí. Náš mzdový a HR portál navyše poskytuje pohodlnú samoobslužnú funkciu, ktorá umožňuje zamestnancom riadiť viacero úloh samostatne, bez dodatočnej asistencie vášho HR tímu.
Zamestnanci majú po prihlásení do portálu prístup k svojim výplatným páskam, môžu posielať prípadné požiadavky priamo mzdovému účtovníkovi, či online vypĺňať údaje pre svoje ročné zúčtovanie dane. Zamestnanci môžu prostredníctvom portálu požiadať o voľno, zadávať informácie týkajúce sa služobných ciest a ich vyúčtovania. Využitie samoobslužného portálu HR oddelením presahuje rámec bežnej správy dokumentov a schvaľovania, nakoľko poskytuje rôzne moduly, ktoré uľahčujú HR administráciu. Zistite viac o našom mzdovom a HR portáli!
MODUL PRE SPRACOVANIE MIEZD
HR MODULY
Pomocou nášho online dochádzkového systému môžu vaši zamestnanci jednoducho spravovať svoju dochádzku v užívateľsky prívetivom samoobslužnom rozhraní rozhraniu. Môžu tak sledovať svoje odpracované hodiny, nadčasy, čerpanú alebo zostávajúcu dovolenku, či požiadať o voľno alebo PN, ktorú následne schváli ich manažér. Okrem toho si vďaka interaktívnym kalendárom môžu naplánovať individuálne alebo skupinové zmeny.
Váš HR tím ocení skutočnosť, že všetky informácie týkajúce sa pracovného času a dochádzky sa vymieňajú prostredníctvom online nástroja, ktorý je k dispozícií 24 hodín, 7 dní v týždni a je zabezpečený špičkovou technológiou na ochranu osobných údajov. Údaje v online dochádzkovom portáli sa zobrazujú v reálnom čase, vďaka čomu je možné spravovať všetky HR úlohy bez omeškania. Všetky požadované údaje, prehľady a mzdové reporty si môžete prezerať kdekoľvek a kedykoľvek. Zistite viac o našom dochádzkovom portáli!