Online poradenský portál

Výmena dokumentov | Schvaľovanie na mieru | Online formuláre | Úložisko dát

Pokročilá technológia, ktorá spĺňa vaše rastúce požiadavky na lepšie poradenské služby

Online poradenský portál umožňuje prístup konkrétnym manažérom alebo zamestnancom k relevantným informáciám prostredníctvom užívateľsky jednoduchého rozhrania. Môžete tak efektívne konsolidovať všetky firemné údaje, dokumenty, či iné informácie na jednom bezpečnom mieste, pričom prístup k dátam sa udeľuje prostredníctvom rôznych prístupových práv. Vďaka týmto online procesom sa zvýši produktivita vašej práce, pretože venujete menej času vyhľadávaniu relevantných informácií.

Ponúkame vám bezpečný prístup do nášho poradenského online portálu – interne vyvinutého cloudového riešenia Accace. Naša nová platforma poskytuje efektívny nástroj na komunikáciu a výmenu dokumentov, a tak zlepšuje vašu skúsenosť s našimi poradenskými službami.

Pomoc odkiaľkoľvek

Získajte prístup k odbornému poradenstvu kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia prostredníctvom personalizovaného portálu

Uľahčite si svoju prácu

Vytvárajte formuláre, priraďujte úlohy a dotazy, definujte pracovné postupy a sledujte stav všetkých úloh v cloude

Pracujte bez zbytočného stresu

Dodržujte termíny a uistite sa, že sú všetky úlohy hotové, dokumenty pripravené a podané správne a načas

Používatelia môžu využívať online portál bez akýchkoľvek obmedzení, nie len na poradenské služby, ale aj na akýkoľvek typ projektu – od dodržiavania daňových predpisov a právneho poradenstva, až po poradenstvo pri konkrétnych transakciách, ako sú fúzie a akvizície, konsolidácie, due diligence, transferové oceňovanie alebo žiadosti o financovanie a granty.

Bezpečná, efektívna a transparentná komunikácia všetkých poradenských služieb online

  • Užívateľsky nenáročný a bezpapierový – Online poradenský portál vám pomôže štandardizovať dôležité procesy vašej firmy, znížiť chybovosť a zlepšiť možnosti reportingu
  • K poradenským službám máte prístup kdekoľvek a kedykoľvek na rôznych mobilných zariadeniach
  • Okamžité zlepšenie efektivity práce vašich zamestnancov vďaka odstráneniu potreby vyhľadávať informácie
  • Zaručená istota, že ste splnili všetky termíny načas, dokončili zadané úlohy, vyplnili a schválili daňové priznania či iné dokumenty – všetky tieto činnosti máte zaznamenané v cloudovom úložisku
  • Zvýšenie spokojnosti manažmentu, produktivity práce a komunikácie naprieč organizáciou

Ukladajte svoje dáta do cloudu

Konsolidujte dokumenty v uživateľsky jednoduchom rozhraní a v zabezpečenom online trezore bez obmedzenia veľkosti, či formátu

Zbierajte údaje efektívnejšie

Používajte online formuláre vytvorené podľa vašich potrieb pre zber údajov a prípravu daňových priznaní alebo právnych dokumentov

Sledujte stav pracovných úloh

Navrhnite si vlastné pracovné postupy a sledujte všetky úlohy vďaka záznamu aktivít a e-mailovým upozorneniam

Bez obmedzení

Využite portál na projekty akéhokoľvek typu: dodržiavanie daňových a právnych predpisov, fúzie a akvizície, due diligence, transferové oceňovanie a iné

Správca súborov

Spravujte a usporiadajte všetky údaje a dokumenty do jedného užívateľsky nenáročného a bezpečného online úložiska. Dokumenty, ktoré nahráte na portál – bez obmedzenia veľkosti a formátu – môžete triediť, filtrovať, prezerať, zdieľať alebo sťahovať kedykoľvek a kdekoľvek. Všetky aktivity môžete sledovať prostredníctvom záznamu aktivít: prístupové práva a schvaľovanie môžu byť pridelené pre jeden konkrétny dokument alebo pre rôzne kategórie dokumentov. Okrem toho, dostávate okamžité upozornenia týkajúce sa dokončených aktivít a prístupov.

Online daňové a právne formuláre

Všetky formuláre si môžete vytvoriť priamo na portáli podľa vašich potrieb, a zároveň môžete zhromažďovať údaje a informácie potrebné pre prípravu daňových priznaní či iných daňových alebo právnych dokumentov. Získajte istotu, že ste pripravili, vyplnili a schválili všetky daňové, legislatívne či interné firemné požiadavky elektronicky a načas.

Prvky zabezpečenia portálu

Zabezpečenie nášho Online poradenského portálu a s tým súvisiaca inštalácia vhodných bezpečnostných prvkov bola jednou z najvyšších priorít interného IT tímu Accace. Medzi hlavné bezpečnostné funkcie patrí predchádzanie úniku citlivých údajov o zamestnancoch a spoločnosti mimo organizácie, blokovanie neoprávneného prístupu ku kľúčovým údajom, ako aj identifikácia a predchádzanie krádežiam a iným kybernetickým útokom.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right