ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.
Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.
Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia and GDPR prehlásením.
Nedarí sa vám prihlásiť na odber? Skúste túto stránku.
Accace Slovensko » Outsourcing » Spracovanie miezd a personalistika » Online dochádzkový portál
Zaberá vám sledovanie pracovného času a dochádzky vašich zamestnancov veľa času? Vymieňate si komplikované excelovské tabuľky s prehľadom dochádzky? Využívate vo firme síce komplexné, no zastarané HR riešenie, ktoré je nákladné na údržbu a je ťažké ho aktualizovať? Ak súhlasíte s ktoroukoľvek z týchto otázok, tak vaše súčasné riadenie dochádzky zamestnancov určite nevyhovuje vašim potrebám.
Ponúkame vám flexibilný online nástroj na sledovanie dochádzky a pracovného času, ktorý je v súlade s miestnymi legislatívnymi predpismi týkajúcimi sa odpracovaného času, nadčasov, dovolenky, plateného voľna a ochrany osobných údajov. Naša online platforma nemá žiadne obmedzenia týkajúce sa jej prispôsobenia požiadavkám používateľov a môžete ju využiť presne na to, čo vaše HR oddelenie a zamestnanci potrebujú.
Bez obmedzení
Nemusíte inštalovať žiaden softvér: na portál môžete pristupovať kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia
V súlade s predpismi
Spravujte dochádzku v súlade s aktuálnou legislatívou: flexibilná implementácia zmien pre všetky typy spoločností
Používajte iba to, čo skutočne potrebujete
Využite neobmedzené možnosti úpravy pre používateľov: prispôsobte si rozhranie a postupy podľa vašich potrieb
Vaši zamestnanci môžu spravovať svoj pracovný čas a dochádzku samostatne a online – prostredníctvom užívateľsky jednoduchého samoobslužného rozhrania – vďaka čomu môžu sledovať svoje odpracované hodiny, nadčasy, čerpanú alebo zostávajúcu dovolenku, môžu požiadať o voľno, PN a následne zvolenú požiadavku obratom schváliť so svojim nadriadeným. Prostredníctvom interaktívnych kalendárov si môžete dokonca naplánovať individuálne alebo tímové zmeny.
Váš HR tím ocení, že všetky informácie týkajúce sa pracovného času a dochádzky sa vymieňajú prostredníctvom dostupného online nástroja, ktorý je zabezpečený proti úniku citlivých mzdových dát a je k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni. K údajom tak máte prístup v reálnom čase, vďaka čom môžu môžete HR úlohy spracovávať bez omeškania mať k nim prístup kedykoľvek a kdekoľvek.
Náš online dochádzkový systém pokrýva nasledovné oblasti:
Akékoľvek firmy môžu využívať nasledujúce vlastnosti nášho dochádzkového portálu:
Online dochádzkový systém môžete použiť aj ako jednotnú platformu na sledovanie dochádzky, jej spracovanie či reporting vo viacerých krajinách, kde máte zastúpenie.