ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.
Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.
Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia and GDPR prehlásením.
Nedarí sa vám prihlásiť na odber? Skúste túto stránku.
Prenechajte zodpovednosť za kompletné mzdové účtovníctvo na nás. Budeme za vás sledovať zmeny v legislatíve, udržiavať mzdový softvér, spracovávať mzdy, distribuovať výplatné pásky, poskytovať mzdové služby, hotline podporu vašim zamestnancom a na mieru šité reporty vášmu HR manažmentu. To všetko s využitím najnovších technológií pre riadenie mzdových a HR procesov a splnením najvyšších štandardov pre ochranu citlivých dát.
Pri preberaní mzdovej agendy dbáme na efektívne nastavenie všetkých procesov a komunikácie, ako aj zabezpečenie najvyššej možnej automatizácie pri výmene podkladov a samotnom spracovaní mzdových dát. Naším cieľom pri outsourcingu miezd je vždy maximálny komfort klienta, kedy sa my prispôsobujeme jeho požiadavkám a nie naopak.
Sme medzi TOP 10 poradenskými spoločnosťami na Slovensku
V našom tíme je viac ako 120 odborníkov
Spracovávame viac než 20 000 výplatných pások mesačne
ISO a ISAE certifikácia
V rámci skupiny Accace Group združujeme viac ako 800 odborníkov a mesačne spracúvame tisícky výplatných pások. Našimi klientmi sú väčšinou medzinárodné spoločnosti, ktoré pôsobia v rôznych odvetviach. Riešenia, ktoré poskytujeme vieme prispôsobiť individuálnym požiadavkám našich klientov. Naša spoločnosť je pravidelne auditovaná z hľadiska kontinuity podnikania, bezpečnosti, riadenia kvality a životného prostredia podľa globálnych noriem ISO a ISAE.
V Accace vám ponúkame služby mzdových, HR, účtovných a daňových expertov pod jednou strechou. Vďaka našim službám máte istotu, že všetky vaše procesy budú v súlade s aktuálnymi legislatívnymi požiadavkami. Naši odborníci, ktorí spolupracujú s právnymi a daňovými odborníkmi zabezpečia, že vaša firma nebude vystavená žiadnemu riziku.
Všetky naše mzdové a HR služby môžete využívať aj online. Vďaka tomu vieme zaistiť kontinuitu hlavných zložiek vášho podnikania. Vaše povinnosti voči zamestnancom, či štatutárnym orgánom sú splnené načas a v súlade s legislatívou.
Získajte pre vašu spoločnosť neobmedzené možnosti automatizácie, prístup k neustálym inováciam a najlepším riešeniam v oblasti miezd. Zapojenie nášho online HR a dochádzkového portálu zvyšuje používateľskú skúsenosť vašich HR tímov aj zamestnancov.
Vaši zamestnanci môžu portál používať kedykoľvek si chcú pozrieť svoje výplatné pásky, využiť online systém na komunikáciu so mzdovým účtovníkom alebo HR tímom, jednoducho si vyplnia údaje pre ročné zúčtovanie dane, požiadajú o voľno, schvália dovolenku, naplánujú pracovný čas a zmeny, služobnú cestu, či nahodia cestovné náklady.
To všetko, ale aj omnoho viac môžete dosiahnúť jednoducho a bezpečne prostredníctvom prihlasovacích údajov a hesla. Funkcie portálu pre váš HR tím poskytujú oveľa viac možností, ako len správu dokumentov a pracovných postupov. Portál poskytuje rôzne HR moduly na správu nástupu a výstupu zamestnancov, evidenciu času a dochádzky, hodnotenie výkonnosti zamestnancov, správu interných školení, prieskumy zamestnancov a iné.
Vaši zamestnanci a HR tím sa môžu spojiť jednoducho online, a spravovať tak úlohy prostredníctvom užívateľsky nenáročného online portálu
Naše komplexné služby v oblasti miezd poskytujeme tak, aby sme naplnili všetky vaše očakávania týkajúce sa plnej zodpovednosti, dodržania právnych predpisov, najvyššej bezpečnosti a praxe zamestnancov. Nájdete tu prehľad toho, čo ponúkame vo všeobecnosti, no nezabudnite, že vždy si viete pridať ľubovoľnú službu, ktorá vyhovuje vašim potrebám.
Sme pripravení poskytnúť vám komplexnú podporu v oblasti personálnej agendy. Od všeobecných úloh, ako je správa osobných spisov a príprava zmluvnej agendy až po konkrétne poradenstvo v oblasti HR, daní, sociálneho zabezpečenia, či cezhraničnej mobility, ktoré pomôže vašim HR vedúcim pracovníkom prijímať informované rozhodnutia a riešiť výzvy spojené s personalistikou.
Zjednodušenie procesov, automatizácia, zvýšenie efektívnosti a produktivity spolu s výraznou úsporou nákladov – jeden z najdôležiteších dôvodov prečo presunúť vaše mzdy, HR a dochádzku do cloudu.