Kríza COVID-19 otriasla svetom a vo veľkom otestovala schopnosti väčšiny firiem adaptovať sa na fungovanie či prácu na diaľku. Ukázalo sa však, že kľúčom k prežitiu (alebo dokonca k zotaveniu a návratu do nového normálu) je využitie nových obchodných príležitostí a najmä flexibilita v zavádzaní potrebných zmien. Táto skutočnosť sa týka všetkých činností v danej spoločnosti – vrátane správy firemnej administratívy.
Nevyhnutná zmena v myslení
Administratíva, tzv. back office, zohráva dôležitú úlohu v každej spoločnosti bez ohľadu na veľkosť alebo typ podnikania. Firmy, ktoré už začali so svojou digitálnou transformáciou, či už digitalizáciou, automatizáciou a využitím online riešení vo firemnej administratíve, boli schopné reagovať na aktuálne výzvy efektívnejšie. Spoločnosti, kde je správa firemnej administratívy založená na využití papiera, on-site systémoch a prítomnosti personálu na mieste, čelia rôznym problémom a častokrát bojujú o svoje prežitie.
Presun administratívy do cloudu patrí v mnohých firmách medzi agendu číslo jeden, nakoľko niet pochýb o jeho výhodách. Spoločnosti, ktoré doteraz váhali so zavedením, to pravdepodobne v blízkej budúcnosti prehodnotia, no zatiaľ sa musia rozhodnúť o správnom načasovaní, aby sa mohli posunúť vpred a vydať sa na vlastnú cestu digitalizácie. Vyzerá to tak, že niet cesty späť.
Vysoké očakávania od cloudovej kancelárie
Očakávania od správy firemnej administratívy založenej na cloude siahajú omnoho ďalej ako je práca na diaľku. Jednoduché a automatizované procesy, zvýšenie efektivity a produktivity práce spolu s výraznou úsporou nákladov, nakoľko cloudové riešenia sú vo všeobecnosti lacnejšie, sú tak len jednými z mnohých dôvodov, prečo spravovať firemnú administratívu v cloude.
Pre širokú škálu funkcií, ktoré správa back officu v cloude ponúka – počnúc správou financií a účtovníctva, cez spracovania miezd, HR administratívu, až po evidenciu dochádzky alebo správu služobných ciest – sú hlavné výzvy spojené s efektivitou, presnosťou, včasnosťou a dostupnosťou kedykoľvek a kdekoľvek, spolu s udržiavaním bezpečnosti zložitých a zraniteľných IT systémov. Konkrétne bezpečnosť je kľúčovou témou najmä vtedy, keď má organizácia robustný ERP systém integrovaný so súborom početných online aplikácií a webových nástrojov.
Zoznámte sa s našimi portálovými riešeniami
V Accace sa nám už dávnejšie podarilo prejsť si cestou vlastnej digitálnej transformácie. Vďaka kombinácií našich skúseností z oblasti outsourcingu a najnovších cloudových technológií, sme vyvinuli online portál, ktorý sa dá jednoducho využiť pre správu účtovníctva, reporting, mzdy a HR administratívu, evidenciu dochádzky a disponuje aj ostatnými funkciami a modulmi. Zmysluplným využitím automatizácie, robotizácie sme získali priestor pre optimalizáciu nie len našich interných procesov, ale najmä firemných procesov našich klientov.
Pri používaní našich portálov a ich integrácií do súčasných systémov, neexistujú žiadne obmedzenia, pokiaľ ide o škálovateľnosť, rýchlosť, viacnásobné možnosti nasadenia, neustále aktualizácie a prispôsobenie bez potreby veľkých investícií do modernizácie celkových systémov, ktoré už v spoločnosti existujú. Integrácia s existujúcimi systémami navyše umožňuje zvýšiť spoľahlivosť reportingu a poskytuje automatickú funkciu reportingu s prístupom k údajom v reálnom čase.
Ponuka našich cloudových riešení pre účtovníctvo, mzdy a HR je rozšírená o naše kompletné BPO služby, ktoré pokrývajú aj správu bezpečnosti IT, údržbu a zákaznícku podporu. Zistite viac o našich riešeniach a o tom, ako ich môžete využiť v prospech vašej spoločnosti.
Presuňte svoje účtovníctvo do cloudu
Zistite, čo vám portál ponúka

Presuňte vaše mzdy, HR a dochádzkový systém na cloud
Zistite, čo portál ponúka

Hladký a rýchly prechod
Naša platforma je navrhnutá tak, aby umožnila presun určitých firemných procesov a administratívnych funkcí zo súčasných systémov fungujúcich v spoločnosti do cloudu. Nasadenie cloudového portálu pre správu vybraných firemných procesov nezahŕňa nevyhnutne prerušenie alebo komplexnú zmenu existujúcich procesov a IT systémov, a teda nespôsobuje IT riziká. Náš online portál môže využiť akákoľvek spoločnosť, pretože je možné ho plne prispôsobiť. Vo väčšine prípadov dochádza k transformácií v priebehu niekoľkých týždňov alebo mesiacov, na rozdiel od úplnej premeny ERP systémov, ktorá môže trvať až niekoľko rokov.