• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Email: slovakia@accace.com

Tel.: + 421 232 553 000

Kontaktujte nás
Odoberajte novinky
  • Naše pobočky
  • Všetky stránky
    • Globálny web (Anglický)
    • Globálny web (Nemecký)
    • Česká republika
    • Juhoafrická republika
    • Nemecko
    • Maďarsko
    • Poľsko
    • Rumunsko
    • Rusko
    • Slovensko
    • Spojené štáty americké
    • Ukrajina

Accace Slovensko

  • O nás
    • Kto sme
    • Prípadové štúdie
    • Spoznajte náš tím
    • Accace Circle
    • Naši partneri
    • Spoločenská zodpovednosť
    • Office Gallery
  • Služby
    • OUTSOURCING
    • Vedenie účtovníctva a reporting
    • Online účtovný portál
    • Spracovanie miezd a personalistika
    • Online mzdový a HR portál
    • Online dochádzkový portál
    • PORADENSTVO
    • Daňové poradenstvo
    • Korporátne a kancelárske služby
    • Poradenstvo pre startupy
    • Právne poradenstvo
    • Transakčné poradenstvo
    • Online poradenský portál
  • Covid-19
  • Kariéra
    • Voľné pozície
    • Kto sme
    • Naše hodnoty
    • Accace v číslach
    • Príbehy
    • Benefity
    • Život v Accace
  • Newsroom
  • Podujatia
  • Naše pobočky

Presun firemnej administratívy do cloudu | weBlog

15 júl 2020

Kríza COVID-19 otriasla svetom a vo veľkom otestovala schopnosti väčšiny firiem adaptovať sa na fungovanie či prácu na diaľku. Ukázalo sa však, že kľúčom k prežitiu (alebo dokonca k zotaveniu a návratu do nového normálu) je využitie nových obchodných príležitostí a najmä flexibilita v zavádzaní potrebných zmien. Táto skutočnosť sa týka všetkých činností v danej spoločnosti – vrátane správy firemnej administratívy.

Nevyhnutná zmena v myslení

Administratíva, tzv. back office, zohráva dôležitú úlohu v každej spoločnosti bez ohľadu na veľkosť alebo typ podnikania. Firmy, ktoré už začali so svojou digitálnou transformáciou, či už digitalizáciou, automatizáciou a využitím online riešení vo firemnej administratíve, boli schopné reagovať na aktuálne výzvy efektívnejšie. Spoločnosti, kde je správa firemnej administratívy založená na využití papiera, on-site systémoch a prítomnosti personálu na mieste, čelia rôznym problémom a častokrát bojujú o svoje prežitie.

Presun administratívy do cloudu patrí v mnohých firmách medzi agendu číslo jeden, nakoľko niet pochýb o jeho výhodách. Spoločnosti, ktoré doteraz váhali so zavedením, to pravdepodobne v blízkej budúcnosti prehodnotia, no zatiaľ sa musia rozhodnúť o správnom načasovaní, aby sa mohli posunúť vpred a vydať sa na vlastnú cestu digitalizácie. Vyzerá to tak, že niet cesty späť.

Vysoké očakávania od cloudovej kancelárie

Očakávania od správy firemnej administratívy založenej na cloude siahajú omnoho ďalej ako je práca na diaľku. Jednoduché a automatizované procesy, zvýšenie efektivity a produktivity práce spolu s výraznou úsporou nákladov, nakoľko cloudové riešenia sú vo všeobecnosti lacnejšie, sú tak len jednými z mnohých dôvodov, prečo spravovať firemnú administratívu v cloude.

Pre širokú škálu funkcií, ktoré správa back officu v cloude ponúka – počnúc správou financií a účtovníctva, cez spracovania miezd, HR administratívu, až po evidenciu dochádzky alebo správu služobných ciest – sú hlavné výzvy spojené s efektivitou, presnosťou, včasnosťou a dostupnosťou kedykoľvek a kdekoľvek, spolu s udržiavaním bezpečnosti zložitých a zraniteľných IT systémov. Konkrétne bezpečnosť je kľúčovou témou najmä vtedy, keď má organizácia robustný ERP systém integrovaný so súborom početných online aplikácií a webových nástrojov.

Zoznámte sa s našimi portálovými riešeniami

V Accace sa nám už dávnejšie podarilo prejsť si cestou vlastnej digitálnej transformácie. Vďaka kombinácií našich skúseností z oblasti outsourcingu a najnovších cloudových technológií, sme vyvinuli online portál, ktorý sa dá jednoducho využiť pre správu účtovníctva, reporting, mzdy a HR administratívu, evidenciu dochádzky a disponuje aj ostatnými funkciami a modulmi. Zmysluplným využitím automatizácie, robotizácie sme získali priestor pre optimalizáciu nie len našich interných procesov, ale najmä firemných procesov našich klientov.

Pri používaní našich portálov a ich integrácií do súčasných systémov, neexistujú žiadne obmedzenia, pokiaľ ide o škálovateľnosť, rýchlosť, viacnásobné možnosti nasadenia, neustále aktualizácie a prispôsobenie bez potreby veľkých investícií do modernizácie celkových systémov, ktoré už v spoločnosti existujú. Integrácia s existujúcimi systémami navyše umožňuje zvýšiť spoľahlivosť reportingu a poskytuje automatickú funkciu reportingu s prístupom k údajom v reálnom čase.

Ponuka našich cloudových riešení pre účtovníctvo, mzdy a HR je rozšírená o naše kompletné BPO služby, ktoré pokrývajú aj správu bezpečnosti IT, údržbu a zákaznícku podporu. Zistite viac o našich riešeniach a o tom, ako ich môžete využiť v prospech vašej spoločnosti.

Presuňte svoje účtovníctvo do cloudu

Prehodnoťte svoje procesy: Zjednodušte, zautomatizujte a zefektívnite procesy účtovania vo  vašej  spoločnosti

Staňte sa plne digitálnou spoločnosťou: Presuňte celú správu dokumentov na cloud, buďte bezpapierový a spravujte všetky úlohy online kedykoľvek a kdekoľvek

Získajte úplný prehľad: Získajte lepšiu kontrolu nad všetkými účtovnými operáciami a majte prístup k informáciám, ktoré potrebujete

Zistite, čo vám portál ponúka

Zdigitalizujte svoje účtovné dokumenty: pomocou webového integrovaného skenera pre papierové dokumenty, OCR a validačného systému, pre PDF dokumenty alebo EDI

Navrhnite pracovné postupy podľa svojich potrieb: priradzujte úlohy, roly, termíny, žiadosti na schválenie na jednej alebo viacerých úrovniach

Majte prístup k údajom v cloude – kedykoľvek a kdekoľvek: na základe komplexného nastavenia úloh používateľa, prístupových práv, možnosti zobrazenia a úprav

Majte prehľad o aktuálnych informáciách o finančnom stave spoločnosti: prístup k údajom o platbách, nákladoch, výnosoch alebo iných KPIs v reálnom čase na základe vašich potrieb

Nezmeškajte žiaden termín: e-mailové upozornenia na čakajúce alebo dokončené úlohy, sledujte všetky aktivity prostredníctvom záznamov o aktivitách

Prejdite na ERP v cloude: portál poskytuje jednotné rozhranie pre správu vášho účtovníctva vďaka pripojeniu priamo k vášmu účtovnému softvéru a ERP riešeniu.

Zistite viac o našom účtovnom portáli!

Presuňte vaše mzdy, HR a dochádzkový systém na cloud

Zjednodušte a zautomatizujte: Prehodnoťte a zlepšite svoje procesy v oblasti miezd, HR a dochádzky a prispôsobte svoje pracovné postupy vašim potrebám

Bez papiera: Presuňte celú správu dokumentov do cloudu a získajte prístup k údajom kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.

Komunikujte elektronicky: Nechajte svojich zamestnancov a HR tímy spájať sa online a riadiť úlohy pomocou samoobslužného rozhrania

Zistite, čo portál ponúka

Mzdové moduly
Výmena mzdových údajov
Distribúcia výplatných pások
Spracovanie mzdových požiadaviek prostredníctvom online podpory
Archív výplatných pások a osobných zložiek
Mzdové a HR výkazy

So samoobsluhou zadarmo:
Zostaňte nezávislí a v bezpečí pri riešení všetkých úloh online: v zabezpečenom, používateľsky príjemnom a personalizovanom rozhraní

HR moduly
HR a osobné zložky zamestnancov
Pracovné zmluvy
Ročné zúčtovanie dane
Správa benefitov
Vyúčtovanie služobných ciest
Evidencia dochádzky

Získajte kompletný prehľad
Získajte prístup k mzdovým, HR a dochádzkovým údajom v reálnom čase, k aktualizáciám a  reportom kedykoľvek ich potrebujete

Zistite viac o našom mzdovom a HR portáli!
Zistite viac o našom dochádzkovom portáli!

Hladký a rýchly prechod

Naša platforma je navrhnutá tak, aby umožnila presun určitých firemných procesov a administratívnych funkcí zo súčasných systémov fungujúcich v spoločnosti do cloudu. Nasadenie cloudového portálu pre správu vybraných firemných procesov nezahŕňa nevyhnutne prerušenie alebo komplexnú zmenu existujúcich procesov a IT systémov, a teda nespôsobuje IT riziká. Náš online portál môže využiť akákoľvek spoločnosť, pretože je možné ho plne prispôsobiť. Vo väčšine prípadov dochádza k transformácií v priebehu niekoľkých týždňov alebo mesiacov, na rozdiel od úplnej premeny ERP systémov, ktorá môže trvať až niekoľko rokov.

Ste pripravený vylepšiť vašu firemnú administratívu? Kontaktujte nás a zistite, ako vám vieme pomôcť!

10 kľúčových účtovných oblastí, ktoré sú ovplyvnené pandémiou koronavírusu | News Flash

Read more

DAC6 – Oznamovacia povinnosť cezhraničných opatrení | News Flash

Read more

Brexit z daňového hľadiska | News Flash

Read more

Zvýšenie mzdy od 1.1.2021 | News Flash

Read more

Oslávte sviatky spolu s nami!

Read more

Crowdinvesting a riadenie podielov v startupoch | weBlog

Read more

Hostingové služby dátového centra z hľadiska DPH | News Flash

Read more

Startupy a spoločenská zmluva: Na čo si dať pozor? | News Flash

Read more

Inštitút „mikrodaňovníka“ od roku 2021 | News Flash

Read more

Aké sú podmienky pre získanie dotácie na nájomné v 2. vlne? | News Flash

Read more

Primary Sidebar

<< Späť k newsroom
E-mail

Footer

O Accace Slovensko

Spoločnosť Accace vznikla v roku 2006 v Bratislave. Accace Slovensko zamestnáva už viac ako 120 odborníkov a poskytuje služby spracovania účtovníctva, mzdovej a HR agendy, daňové a transakčné poradenstvo, právne a korporátne služby, či poradenstvo pre startupy. Za 15 rokov sme si vybudovali stabilnú pozíciu lídra v oblasti BPO služieb na Slovensku. Pravidelne sa umiestňujeme v rebríčku TOP10 poradenských spoločností magazínu TREND. Právne služby poskytuje naša vlastná advokátska kancelária Accace Legal. V rámci skupiny Accace združujeme viac ako 600 odborníkov a poskytujeme služby pre viac ako 2 000 klientov. Nájdete nás v Bratislave a v Košiciach.

O Accace Circle

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb. S globálnym zastúpením v takmer 40 krajinách a tímom viac ako 2000 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 10 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500. Celosvetovo Accace Circle spracováva okolo 170 000 výplatných pások mesačne.

Naše pobočky | Accace Circle

Naše služby

Spracovanie účtovníctva a reporting
Spracovanie miezd a HR agendy
Daňové poradenstvo
Právne poradenstvo
Poradenstvo pre startupy
Korporátne služby
Transakčné poradenstvo

Naše online portály

Online účtovný portál
Online mzdový portál
Online dochádzkový portál
Online poradenský portál

Kontaktujte nás

Naše pobočky
Napíšte nám
Prihláste sa na odber noviniek
Newsroom
Kariéra


Sledujte nás

Facebook LinkedIn Instagram Youtube


Accace Circle

© Accace všetky práva vyhradené  |  Všeobecné upozornenie | Upozornenie k newsroom  |  Cookies  |  Politika ochrany osobných údajov  |  Naše GDPR prehlásenie

ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
LEGISLATÍVNYM NOVINKÁM
ODBORNÝM PUBLIKÁCIÁM

Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.

Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.

Stačí nám len Vaša mailová adresa

Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia a naším GDPR prehlásením.

Táto webová stránka používa súbory cookies. Zistite viac.