Webinár: Vysielanie zamestnancov a zmeny platné od 30.7.2020
Vysielanie zamestnancov a zmeny platné od 30.7.2020
Novela Zákonníka práce týkajúca sa vysielania zamestnancov, nadobudne na Slovensku účinnosť už 30.7.2020 a zohľadní tak zmeny zavedené legislatívou Európskej únie (EÚ). Legislatívne zmeny v súvislosti s vysielaním zamestnancov sa týkajú najmä rozšírenia pracovno-právnych podmienok tzv. tvrdého jadra, prenájmu zamestnancov, rozlíšenia medzi krátkodobým a dlhodobým vyslaním, a tiež informačnej povinnosti zamestnávateľa. Na našom bezplatnom webinári sa na problematiku vysielania pozrieme komplexnejšie a okrem nadchádzajúcich zmien sa zameriame aj na oblasti, ktoré zamestnávateľom na Slovensku pri cezhraničnom pohybe ich zamestnancov spôsobujú najviac problémov, ako sú registačné/ oznamovacie povinnosti, rozsah sprievodnej dokumentácie, či daňové a odvodové povinnosti.
PROGRAM WEBINÁRU
Počas bezplatného webináru sa budeme venovať nasledovným témam:
- Vyslanie zamestnanca: definícia a rozdiely
- Zmeny platné od 30.7.2020 pri vyslaní do iného členského štátu EÚ pri poskytovaní služby: pracovno-právne podmienky, ,mzdové podmienky, Európska pracovná agentúra
- Registračné a oznamovacie povinnosti
- Sprievodná dokumentácia
- Odvody: posúdenie príslušnosti k odvodovému systému, A1 formulár
- Dane: posúdenie daňovej rezidencie, daňová povinnosť zamestnanca v zahraničí, riziká pre zamestnávateľa
- Diskusia
Webinár je bezplatný pre registrovaných hostí a bude trvať približne 60 minút (vrátane diskusie, kde budete mať príležitosť klásť dodatočné otázky). Webinár je primárne určený HR manažérom, personalistom ale aj finančným riaditeľom a majiteľom firiem. Kapacita podujatia je obmedzená, preto odporúčame včasnú registráciu.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo komplikácií s vyplnením formuláru, nás neváhajte kontaktovať na Ester.Popovic@accace.com
PREDNÁŠAJÚCI

Radislav Bibel
Tax Manager
Rado je certifikovaný daňový poradca a člen Slovenskej komory daňových poradcov. Ako absolvent Právnickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave nazerá na dane nielen cez samotné čísla, ale aj cez dostupné možnosti a riešenia. Po predchádzajúcej súdnej praxi a práci v zdravotnej poisťovni sa od roku 2009 venuje oblasti zdaňovania, pričom úspešne aplikuje znalosti a skúsenosti z viacerých oblastí práva a sociálneho zabezpečenia. Rado sa špecializuje na slovenské a medzinárodné daňové právo, daň z príjmov fyzických osôb, medzinárodný pohyb pracovníkov a s tým súvisiace oblasti, DPH a v neposlednom rade aj na daňové kontroly.
REGISTRÁCIA
Registrácia na webinár prebieha vyplnením registračného formuláru. Registrácia je platná iba po spätnom potvrdení registrácie. Webinár je bezplatný pre včasne prihlásených a potvrdených hostí. Aby sme mohli pristupovať individuálne k vašim otázkam a potrebám, je kapacita webináru limitovaná. Prosíme vás preto o včasnú registráciu.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo komplikácií s vyplnením formuláru, nás neváhajte kontaktovať na Ester.Popovic@accace.com.
O ACCACE
Spoločnosť Accace bola založená v Bratislave v roku 2006 a počas svojho pôsobenia si vybudovala pozíciu jedného z najvýznamnejších hráčov na trhu outsourcingových a poradenských služieb v regióne strednej a východnej Európy. Služby v ostatných krajinách sveta Accace poskytuje prostredníctvom vlastných pobočiek a spoľahlivých partnerov patriacich pod značku Accace Circle.
Accace Circle tak celosvetovo poskytuje rovnako kvalitné profesionálne služby a najefektívnejšie procesy, ktoré spravuje jednotne v rámci zdieľanej online platformy.
Accace k.s.
Twin City C, Mlynské Nivy 16,
821 09 Bratislava
Viac na: www.accace.sk | www.accace.com