ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.
Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.
Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia and GDPR prehlásením.
Nedarí sa vám prihlásiť na odber? Skúste túto stránku.
V Accace sme sa už dlhšie zaoberali otázkou, ako prispôsobiť naše kancelárske priestory pre kolegov počas hybridného modelu práce v čase pretrvávajúcej pandémie a po návrate do „bežného“ pracovného života. Hľadali sme spôsob, ako jednoducho manažovať kapacitu a obsadenosť zdieľaných parkovacích miest a rovnako aj miest na sedenie pre našich kolegov. Rozhodli sme sa vyvinúť vlastné riešenie, ktoré zodpovedá našim požiadavkám a potrebám. Predstavujeme našu novú back offcie službu – book!t powered by Accace.
Veríme v inteligentné a funkčné technológie a riešenia, ktoré uľahčujú každodennú prácu nám aj našim klientom. Jednoduchosť v používaní a funkčnosť z akéhokoľvek inteligentného zariadenia v sebe odráža aj book!t – funguje ako webová verzia desktop a mobilnej aplikácie, do ktorej sa užívateľ môže pripojiť kedykoľvek a kdekoľvek sa nachádza.
Jednoducho sa prihlásite do webovej (desktop alebo mobilnej verzie) aplikácie
Vytvoríte si základný spaceplan s možnosťou využitia vlastnej grafiky a dizajnu vašej firmy
Vyberiete si vy alebo váš zamestnanec voľné pracovné miesto v dostupnej kancelárii, či parkovacie miesto podľa kalendára
Zvolíte dátum, čas a lokalitu vašej rezervácie a potvrdíte
Benefitom nášho riešenia je časová úspora pre HR oddelenie a office – s jeho používaním totiž nie je spojená žiadna ďalšia administratíva a komunikácia ohľadom rezervovania miesta v kancelárii či v prípade parkingu. Vaše oddelenie získa tiež prístup k prehľadnému reportingu o obsadenosti kapacít. Výhodou je tiež vyriešenie problémov okolo prechodu na hybridný model práce a obsadenosti kapacít vo vašich priestoroch.
V konečnom dôsledku v oboch týchto prípadoch je to vo finále úspora nákladov na prenájom parkovacích miest a prípadnou zmenou dispozície kancelárie.
Book!t so sebou prináša výhody aj pre vašich zamestnancov – ponúka im totiž prehľad o dostupnosti kolegov z tímov v kanceláriách v konkrétnom čase a uľahčí im tak možnosť zorganizovať interné stretnutia osobne.
„Toto riešenie je vhodné pre každého, či už ste veľká korporácia, SME, startup alebo coworking, book!t sa nastaví podľa vašich požiadaviek,“ hovorí Peter Pašek, Managing Director & Partner Accace Slovensko. „Book it! v účtovníctve znamená Zaúčtuj to! a hoci toto riešenie nesúvisí priamo s účtovníctvom, je to akýsi skrytý odkaz na naše začiatky,“ dodáva na záver.
Naskočila vaša firma na hybridný pracovný model? Vyskúšajte online rezervačný systém book!t. Rezervujte si pracovné alebo parkovacie miesta a majte prehľad o ich kapacite a obsadenosti.