Späť k newsroom
Mailchimp - subscribe form sidebar

Book!t powered by Accace: Správa zdieľanej kancelárie a parkingu na jednom mieste a na pár klikov

1 septembra 2023
Tento článok je dostupný aj v
anglickom jazyku

V Accace sme sa už dlhšie zaoberali otázkou, ako prispôsobiť naše kancelárske priestory pre kolegov počas hybridného modelu práce v čase pretrvávajúcej pandémie a po návrate do „bežného“ pracovného života. Hľadali sme spôsob, ako jednoducho manažovať kapacitu a obsadenosť zdieľaných parkovacích miest a rovnako aj miest na sedenie pre našich kolegov. Rozhodli sme sa vyvinúť vlastné riešenie, ktoré zodpovedá našim požiadavkám a potrebám. Predstavujeme našu novú back offcie službu – book!t powered by Accace.

Veríme v inteligentné a funkčné technológie a riešenia, ktoré uľahčujú každodennú prácu nám aj našim klientom.  Jednoduchosť v používaní a funkčnosť z akéhokoľvek inteligentného zariadenia v sebe odráža aj book!t – funguje ako webová verzia desktop a mobilnej aplikácie, do ktorej sa užívateľ môže pripojiť kedykoľvek a kdekoľvek sa nachádza.

Ako funguje book!t?

Jednoducho sa prihlásite do webovej (desktop alebo mobilnej verzie) aplikácie

 

Vytvoríte si základný spaceplan s možnosťou využitia vlastnej grafiky a dizajnu vašej firmy

Vyberiete si vy alebo váš zamestnanec voľné pracovné miesto v dostupnej kancelárii, či parkovacie miesto podľa kalendára

Zvolíte dátum, čas a lokalitu vašej rezervácie a potvrdíte

Aké benefity prináša book!t?

Benefitom nášho riešenia je časová úspora pre HR oddelenie a office – s jeho používaním totiž nie je spojená žiadna ďalšia administratíva a komunikácia ohľadom rezervovania miesta v kancelárii či v prípade parkingu. Vaše oddelenie získa tiež prístup k prehľadnému reportingu o obsadenosti kapacít. Výhodou je tiež vyriešenie problémov okolo prechodu na hybridný model práce a obsadenosti kapacít vo vašich priestoroch.

V konečnom dôsledku v oboch týchto prípadoch je to vo finále úspora nákladov na prenájom parkovacích miest a prípadnou zmenou dispozície kancelárie.

Book!t so sebou prináša výhody aj pre vašich zamestnancov – ponúka im totiž prehľad o dostupnosti kolegov z tímov v kanceláriách v konkrétnom čase a uľahčí im tak možnosť zorganizovať interné stretnutia osobne.

Pre koho je book!t určený?

 „Toto riešenie je vhodné pre každého, či už ste veľká korporácia, SME, startup alebo coworking, book!t sa nastaví podľa vašich požiadaviek,“ hovorí Peter Pašek, Managing Director & Partner Accace Slovensko. „Book it! v účtovníctve znamená Zaúčtuj to! a hoci toto riešenie nesúvisí priamo s účtovníctvom, je to akýsi skrytý odkaz na naše začiatky,“ dodáva na záver.

Správa zdieľanej kancelárie a parkingu

Naskočila vaša firma na hybridný pracovný model? Vyskúšajte online rezervačný systém book!t. Rezervujte si pracovné alebo parkovacie miesta a majte prehľad o ich kapacite a obsadenosti.

[Pop-up][MC] Zmeny v DPH a ich vplyv na e-commerce SK | eBook
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram