Späť k newsroom
Mailchimp - subscribe form sidebar

Pravdou je, že naše cesty s Accace sa skrížili veľkou náhodou| #PeopleOfAccace

19 apríla 2024
Tento článok je dostupný aj v
anglickom jazyku

V našej sérii #PeopleOfAccace vám formou rozhovorov priblížime zákulisie Accace. Dozviete sa, ako u nás vznikajú nové služby či riešenia, kto je v Accace najdlhšie a akými pozíciami si za tie roky prešiel, no najmä spoznáte našich skvelých ľudí. V aktuálnom rozhovore sme sa rozprávali s Máriou Hríbikovou, našou Office Managerkou, aby sme vám priblížili jej príbeh.

Svoju kariéru v Accace buduješ už viac ako 11 rokov. Priblížiš nám tvoje začiatky v spoločnosti a popíšeš, ako sa tvoja práca vyvíjala počas tohto obdobia?

Pravdou je, že naše cesty s Accace sa skrížili veľkou náhodou.

Písal sa rok 2013, ja som prišla z Prahy do Bratislavy a hľadala som si prácu, ktorá by aspoň trochu nadväzovala na moje štúdium. Poslala som si životopis do Accace a prišla na pohovor na pozíciu recepčnej, skomolila som názov spoločnosti zo správneho „ekejs“ na axes, avšak brali to s humorom, nakoľko sa nám to ešte stále stáva, že ľudia komolia náš názov.

Práca ma bavila. Ako som spoznávala ľudí okolo seba, tak som mala pocit, že som viac a viac zapadla do Accace rodiny. Tým pádom bol pomerne prirodzený prechod po viac ako roku na pozíciu Office Assistant a následne Office Manager. V roku 2017 som spolu s tímom prežila moju veľkú skúšku, a tou bolo sťahovanie našej firmy do väčších priestorov vTwin City, a po rokoch to tu máme späť, nakoľko pokračujeme v sťahovaní ďalej. Rozrastáme sa, a opäť potrebujeme (chceme) väčšie priestory, kde to mám ja, ako Office Managerka, na starosti.

V septembri 2023 si sa ku nám vrátila po materskej dovolenke, na ktorej si bola takmer 6 rokov. Ako hodnotíš tvoj návrat po tomto období? Je pre teba náročné skĺbiť rodinný a pracovný život?

Na návrat som sa veľmi tešila, zároveň som mala a aj stále mám voči tomu rešpekt. Šesť rokov nie je vôbec krátke časové obdobie a okrem ľudí sa mení aj spôsob práce.

Prvých pár týždňov (či mesiacov?) bolo pre mňa úprimne šialených. Spojiť a načasovať všetky povinnosti by nebol taký problém, až nato, že človek mieni a dieťa mení. A tak sa konalo veľa práce z domu, telefonátov, kde popri rozhovore s kolegami alebo dodávateľom ti príde do rozhovoru dieťa. Najťažšie je na tom, nájsť si cestu a nezanedbať pracovné povinnosti nad rodinnými a naopak! V  tomto prípade som neskutočne rada, že mám kolegov, ktorí to plne rešpektujú a najmä zamestnávateľa, ktorý mi dal tú možnosť pracovať z domu a naozaj mať flexibilný pracovný čas tak nesmierne dôležitý pre skĺbenie rodinného  a pracovného života. Uvedomujem si, že inde to nemusí byť samozrejmosťou.

S ohľadom na tvoje skúsenosti, máš nejaké rady alebo tipy pre ďalšie mamičky, ktoré sa chystajú vrátiť do práce po materskej dovolenke? Čo by si im odporučila?

Nemám žiadne univerzálne rady ani tipy, pretože sme každá jedinečná a máme svoje priority a predstavy, a tak je to fajn. Aj keď jedna by bola – Niekedy je menej viac, za mňa skoro v každej životnej situácii.

Čo považuješ za dôležité na tejto pozícii? Vieš nám opísať tvoj bežný deň a čomu sa aktuálne venuješ?

Pre mňa je moja práca o komunikácii s ľuďmi, riešení vzniknutých situácií, správnosti údajov a v neposlednom rade organizovaní interných eventov.

Aktuálne nám ako som spomínala prebiehajú prípravy na sťahovanie do nových priestorov k Eurovei na Pribinovu 40. Takže veľa času momentálne trávim riešením možností a cenových ponúk s dodávateľmi. Zaujímavá je spolupráca s architektom, čo je tá kreatívnejšia časť práce. Sama sa neviem dočkať nových priestorov. Máte sa na čo tešiť!

Čo o tebe vie (zatiaľ) len málo ľudí?

Možno to, že moja predstava budúcnosti je špinavá zástera od múky a malá pekárnička na vychýrenom mieste.

[Pop-up][MC] Zmeny v DPH a ich vplyv na e-commerce SK | eBook
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram