ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.
Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.
Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia and GDPR prehlásením.
Nedarí sa vám prihlásiť na odber? Skúste túto stránku.
ednou z našich kľúčových hodnôt je robiť veci lepšie a to zakaždým. Už dlhšiu dobu sme v Accace pracovali na niečom, o čom veríme, že posunie naše poradenské služby ešte bližšie k vám. S radosťou a najmä hrdosťou na náš tím vám preto predstavujeme náš nový eShop. Prečo sme sa rozhodli pre vlastný predajný kanál? Viac vám prezradíme v tomto článku.
A to aj bez priameho osobného kontaktu, čo je dnes, žiaľ, podstatne ťažšie vzhľadom k aktuálnej situácii. Priniesť vlastný predajný kanál sme sa však rozhodli hlavne z dôvodu, že elektronický obchod je dnes významným hráčom v oblasti digitálnej transformácie a obchodných modelov so zameraním na globálny dosah. Pri sledovaní vývoja zákazníckeho správania to ale nie je žiadnym prekvapením. Aj naši potenciálni klienti majú čoraz väčší záujem o výber moderných kanálov pri nákupe služieb alebo sa ich preferencie v ostatnom čase dokonca celkom zmenili pozitívnym smerom práve k online priestoru. To nás priviedlo až sem.
Flexibilita a potreba prispôsobiť naše podnikanie meniacim sa nákupným návykom našich potenciálnych klientov je takisto niečo, čo je zakorenené v DNA Accace. Elektronický predaj so sebou prináša aj lepšiu efektivitu samotného procesu nakupovania, keďže objednávky sú spracovávané digitálne a poskytuje transparentný prehľad cien za poradenské služby. Výhodou je tiež to, že tak ako sa od online obchodu očakáva, zákazník si môže pohodlne vybrať a zvoliť z ponuky služieb tú, o ktorú má záujem. Každá z ponúkaných služieb obsahuje podrobný opis a vizitku konzultanta, ktorý vás bude poradenstvom sprevádzať.
Pretože práve oni formujú budúcnosť nakupovania. Objednávky už nevykonávajú cez telefón, dokonca nemajú potrebu navštíviť kamennú predajňu. Akýkoľvek nákup riešia online, od tovarov až po služby. Očakávame preto, že takto udajú trend v nakupovaní nielen v rámci svojej generácie.
Už viac ako 10 rokov budujeme našu prítomnosť a komunitu aj v online svete prostredníctvom našej webovej stránky. Neustále pracujeme na tom, aby bola naša stránka aktuálna, prehľadná a užívateľsky prívetivá. S rovnakým prístupom sme išli aj do tvorby eShopu, ktorý je akousi prirodzenou alternatívou k webstránke, pričom obsahuje prehľad služieb s možnosťou priamej objednávky prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Accace pôsobí na medzinárodnej úrovni pod značkou Accace Circle – ide o biznis komunitu partnerov, profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb, s globálnym zastúpením v takmer 40 krajinách a tímom viac ako 2000 odborníkov.
S cieľom poskytnúť našim klientom profesionálne služby na viacerých miestach, sme hľadali platformu, ktorá by mohla vyhovieť potrebám našich odborníkov a partnerov poskytnúť bezchybný užívateľský zážitok konečným zákazníkom.
S postupnou expanziou do ďalších krajín a ruka v ruke aj s rozširovaním portfólia a rozsahu našich služieb sme hľadali spôsob, ako konkrétne služby predstaviť – ešte prehľadnejšie, ako doteraz.
Po skúsenostiach s dopadom pandémie na všetky aspekty podnikania sme boli viac ako kedykoľvek predtým motivovaní k vývoju vlastného eShopu. Myšlienkou sme sa zaoberali už dlho, ale kríza nám otvorila oči. Umožniť našim zákazníkom nakupovať naše služby online – kedykoľvek, odkiaľkoľvek a najmä bezpečne sa rýchlo stalo našou absolútnou prioritou.
Online interakcia, ktorá ušetrí čas a zefektívni proces nákupu a transparentnosť cien. Presvedčte sa o tom sami a zistite viac, ako nákup v našom eShope funguje!
Neefektívnosť tradičného nákupného procesu, ako je vybavovanie telefonátov, vyjednávanie o rozsahu služieb alebo zdĺhavé diskusie o cenách, je koniec. Plánovanie stretnutí je aj s ohľadom na aktuálnu situáciu náročné. Náš eShop eliminuje niekoľko zásadných administratívnych krokov, pretože zákazníkom dáva možnosť rezervovať si konkrétny čas v kalendári vybraného odborníka a prostredníctvom bezproblémového procesu vybaviť zaevidovanie klienta, platbu a vystavenie faktúry.
Toto bola pre nás výzva a zároveň otázka, ktorú sme si kládli. Jedným z najlepších spôsobov, ako si udržať dôveru našich klientov, je budovanie dlhodobého osobného vzťahu. V mnohých prípadoch to nevyhnutne vyžaduje osobný kontakt: telefonáty, stretnutia pri káve, či služobné cesty. Online interakcia sa preto môže javiť ako neosobná, ale nemusí to tak zákonite byť. Naším cieľom je vybudovať si so zákazníkmi kvalitnú virtuálnu interakciu a ponúknuť rovnakú úroveň komfortu ako pri osobnom kontakte.
Ak plánujete expanziu vášho podnikania na nové trhy, v našom eShope si môžete pohodlne a jednoducho kúpiť online služby našich odborníkov, ktorí sa nachádzajú nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Ukrajine či Rumunsku.
Prezrite si našu ponuku služieb, skontrolujte si rozsah služieb a detaily ceny. Získajte prístup do kalendára našich odborníkov a zarezervujte si dátum a čas, ktorý vám vyhovuje. Rýchlo a jednoducho.