Späť k newsroom
Kalkulačka nákladov na dlh v slovenských firmách
Zistite viac
Mailchimp - subscribe form sidebar

Accace nám dáva istotu, že všetky procesy prebiehajú v súlade s legislatívou| #ClientsOfAccace

9 decembra 2025

V našej sérii #ClientsOfAccace vám formou rozhovorov približujeme našich klientov. Dozviete sa o ich podnikateľských cestách, výzvach, ktoré prekonali a úspechoch, ktoré dosiahli. Objavte inšpiratívne príbehy, ktoré stoja za úspechom spoločností, s ktorými spolupracujeme. V najnovšom rozhovore sme sa rozprávali s naším klientom Smartwings Slovakia, s.r.o.

Ako by ste opísali potreby vašej spoločnosti Smartwings v oblasti spracovania miezd a daní pred začiatkom spolupráce s Accace?

Pred začiatkom spolupráce s Accace boli pre našu spoločnosť Smartwings Slovakia kľúčové najmä dve oblasti:

  • Správne a včasné spracovanie miezd pre všetkých zamestnancov v súlade s aktuálnou slovenskou legislatívou. Vzhľadom na dynamické zmeny v pracovnoprávnych predpisoch sme potrebovali partnera, ktorý dokáže garantovať úplnú legislatívnu správnosť
  • Dodržanie presného časového harmonogramu pre výpočet miezd, prípravu mzdových nákladov a odvodov na sociálne zdravotné poistenie. Tieto procesy museli prebiehať bez omeškania, aby bola zabezpečená kontinuita prevádzky a plnenie záväzkov voči zamestnancom aj štátnym inštitúciám.

Našim cieľom bolo mať procesy nastavené tak, aby eliminovali riziko chýb, oneskorení a zároveň poskytovali transparentné informácie. Preto sme hľadali odborníka, ktorý dokáže zabezpečiť nielen technické spracovanie, ale aj kvalifikované konzultácie pri zložitejších situáciách.

Prečo ste si na spoluprácu vybrali práve našich expertov z Accace?

Práve z vyššie uvedených dôvodov sme hľadali spoľahlivé partnera pre oblasť slovenskej legislatívy, ktorý by nám zároveň dokázal poskytnúť vysokú kvalitu služieb.

Ako vám naše služby pomáhajú zjednodušiť každodennú agendu a sústrediť sa na vaše podnikanie?

Podpora spoločnosti Accace nám pomáha eliminovať a predchádzať chybám, ktoré môžu vzniknúť z neznalosti legislatívnych zmien alebo zložitosti mzdových a daňových procesov. Letecký priemysel je veľmi špecifický, vysoko regulovaný a často sa v ňom objavujú neštandardné situácie, ktoré si vyžadujú rýchlu a odbornú reakciu.

Správne nastavenie procesov v oblasti miezd a daní je pre nás kľúčové nielen z hľadiska legislatívnej compliance, ale aj z pohľadu bezpečnosti prevádzky a reputácie spoločnosti.

Mzdová a daňová agenda býva často komplikovaná a rýchlo sa mení. Ako vnímate podporu tímu Accace v tejto oblasti?

Vďaka odborným znalostiam kolegov z Accace a nastaveným postupom sa výrazne znižuje riziko nesprávnych výpočtov či oneskorených odvodov. To nám umožňuje sústrediť sa na iné prevádzkové otázky.

Zúčastňujete sa pravidelne našich webinárov a eventov – čo vás na nich oslovuje a prečo sa k nám radi vraciate?

Áno, webinárov sa radi zúčastňujeme. Väčšinou nám poskytujú informácie o tom, na čo by sme si mali dať väčší pozor, prípadne sa pripraviť na zmeny a nové legislatívne požiadavky.

Čo by ste odkázali firmám, ktoré zvažujú externého partnera pre spracovanie daňovej a mzdovej agendy?

Accace nám dáva istotu, že všetky procesy prebiehajú v súlade s platnou legislatívou, a zároveň ponúka flexibilnú podporu pri riešení neštandardných situácií. Vďaka odbornej podpore Accace máme istotu, že všetky povinnosti plníme včas a správne, čo nám umožňuje sústrediť sa na naše hlavné služby v leteckej doprave.

Kalkulačka nákladov na dlh v slovenských firmách
Zistite viac
[Pop-up][MC] Zmeny v DPH a ich vplyv na e-commerce SK | eBook

Všetky potreby vašej firmy vyriešime na jednom mieste

Pohodlne sa usaďte a nechajte vaše obchodné záležitosti na našich odborníkov. Získajte odbornú pomoc na Slovensku pod jednou strechou.
  • Vedenie účtovníctva a reporting: Vedenie účtovníctva | Štatutárny a manažérsky reporting | Online účtovný portál | IFRS | Školenia na mieru
  • Spracovanie miezd a personalistika: Spracovanie miezd | Spracovanie HR agendy a personalistika | Online mzdový a HR portál | Online dochádzkový portál | Pracovnoprávne poradenstvo | Poradenstvo pri vysielaní zamestnancov | Daň z príjmov fyzických osôb | Mzdové a HR školenia | Zamestnanecké akcie (ESOP) | Analýza sociálneho prostredia a vitality firmy
  • Daňové poradenstvo: Daňové poradenstvo pre právnické osoby | Dodržiavanie daňových predpisov | Fúzie a akvizície | Transfer pricing | Daň z príjmov fyzických osôb | Služby v oblasti DPH | Odborné školenia
  • Korporátne a kancelárske služby: Založenie a registrácia spoločnosti | Registrované sídlo firmy | Likvidácia spoločnosti | Zabezpečenie zmien v obchodných spoločnostiach | Zastupovanie klientov
  • Právne poradenstvo: Obchodné právo | Pracovnoprávne poradenstvo | GDPR | Právne due diligence | Právne poradenstvo v oblasti nehnuteľností | Právne služby pri konkurze a reštrukturalizácií | Právo duševného vlastníctva | Súdne spory
  • Transakčné poradenstvo: Due diligence a transakčné poradenstvo | Fúzie a akvizície | Transfer pricing
  • Back office služby: Správa zdieľanej kancelárie a parkingu | Prenájom eventového priestoru
  • Poradenstvo pre startupy
  • Online poradenský portal
Potrebujete poradiť? Radi vám pomôžeme
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right