ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.
Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.
Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia and GDPR prehlásením.
Nedarí sa vám prihlásiť na odber? Skúste túto stránku.
Kríza COVID-19 otriasla svetom a vo veľkom otestovala schopnosti väčšiny firiem adaptovať sa na fungovanie či prácu na diaľku. Ukázalo sa však, že kľúčom k prežitiu (alebo dokonca k zotaveniu a návratu do nového normálu) je využitie nových obchodných príležitostí a najmä flexibilita v zavádzaní potrebných zmien. Táto skutočnosť sa týka všetkých činností v danej spoločnosti – vrátane správy firemnej administratívy.
Administratíva, tzv. back office, zohráva dôležitú úlohu v každej spoločnosti bez ohľadu na veľkosť alebo typ podnikania. Firmy, ktoré už začali so svojou digitálnou transformáciou, či už digitalizáciou, automatizáciou a využitím online riešení vo firemnej administratíve, boli schopné reagovať na aktuálne výzvy efektívnejšie. Spoločnosti, kde je správa firemnej administratívy založená na využití papiera, on-site systémoch a prítomnosti personálu na mieste, čelia rôznym problémom a častokrát bojujú o svoje prežitie.
Presun administratívy do cloudu patrí v mnohých firmách medzi agendu číslo jeden, nakoľko niet pochýb o jeho výhodách. Spoločnosti, ktoré doteraz váhali so zavedením, to pravdepodobne v blízkej budúcnosti prehodnotia, no zatiaľ sa musia rozhodnúť o správnom načasovaní, aby sa mohli posunúť vpred a vydať sa na vlastnú cestu digitalizácie. Vyzerá to tak, že niet cesty späť.
Očakávania od správy firemnej administratívy založenej na cloude siahajú omnoho ďalej ako je práca na diaľku. Jednoduché a automatizované procesy, zvýšenie efektivity a produktivity práce spolu s výraznou úsporou nákladov, nakoľko cloudové riešenia sú vo všeobecnosti lacnejšie, sú tak len jednými z mnohých dôvodov, prečo spravovať firemnú administratívu v cloude.
Pre širokú škálu funkcií, ktoré správa back officu v cloude ponúka – počnúc správou financií a účtovníctva, cez spracovania miezd, HR administratívu, až po evidenciu dochádzky alebo správu služobných ciest – sú hlavné výzvy spojené s efektivitou, presnosťou, včasnosťou a dostupnosťou kedykoľvek a kdekoľvek, spolu s udržiavaním bezpečnosti zložitých a zraniteľných IT systémov. Konkrétne bezpečnosť je kľúčovou témou najmä vtedy, keď má organizácia robustný ERP systém integrovaný so súborom početných online aplikácií a webových nástrojov.
V Accace sa nám už dávnejšie podarilo prejsť si cestou vlastnej digitálnej transformácie. Vďaka kombinácií našich skúseností z oblasti outsourcingu a najnovších cloudových technológií, sme vyvinuli online portál, ktorý sa dá jednoducho využiť pre správu účtovníctva, reporting, mzdy a HR administratívu, evidenciu dochádzky a disponuje aj ostatnými funkciami a modulmi. Zmysluplným využitím automatizácie, robotizácie sme získali priestor pre optimalizáciu nie len našich interných procesov, ale najmä firemných procesov našich klientov.
Pri používaní našich portálov a ich integrácií do súčasných systémov, neexistujú žiadne obmedzenia, pokiaľ ide o škálovateľnosť, rýchlosť, viacnásobné možnosti nasadenia, neustále aktualizácie a prispôsobenie bez potreby veľkých investícií do modernizácie celkových systémov, ktoré už v spoločnosti existujú. Integrácia s existujúcimi systémami navyše umožňuje zvýšiť spoľahlivosť reportingu a poskytuje automatickú funkciu reportingu s prístupom k údajom v reálnom čase.
Ponuka našich cloudových riešení pre účtovníctvo, mzdy a HR je rozšírená o naše kompletné BPO služby, ktoré pokrývajú aj správu bezpečnosti IT, údržbu a zákaznícku podporu. Zistite viac o našich riešeniach a o tom, ako ich môžete využiť v prospech vašej spoločnosti.
Prehodnoťte svoje procesy: Zjednodušte, zautomatizujte a zefektívnite procesy účtovania vo vašej spoločnosti
Staňte sa plne digitálnou spoločnosťou: Presuňte celú správu dokumentov na cloud, buďte bezpapierový a spravujte všetky úlohy online kedykoľvek a kdekoľvek
Získajte úplný prehľad: Získajte lepšiu kontrolu nad všetkými účtovnými operáciami a majte prístup k informáciám, ktoré potrebujete
Majte prístup k údajom v cloude – kedykoľvek a kdekoľvek: na základe komplexného nastavenia úloh používateľa, prístupových práv, možnosti zobrazenia a úprav
Zdigitalizujte svoje účtovné dokumenty: pomocou webového integrovaného skenera pre papierové dokumenty, OCR a validačného systému, pre PDF dokumenty alebo EDI
Navrhnite pracovné postupy podľa svojich potrieb: priradzujte úlohy, roly, termíny, žiadosti na schválenie na jednej alebo viacerých úrovniach
Majte prehľad o aktuálnych informáciách o finančnom stave spoločnosti: prístup k údajom o platbách, nákladoch, výnosoch alebo iných KPIs v reálnom čase na základe vašich potrieb
Prejdite na ERP v cloude: portál poskytuje jednotné rozhranie pre správu vášho účtovníctva vďaka pripojeniu priamo k vášmu účtovnému softvéru a ERP riešeniu.
Nezmeškajte žiaden termín: e-mailové upozornenia na čakajúce alebo dokončené úlohy, sledujte všetky aktivity prostredníctvom záznamov o aktivitá
Zjednodušte a zautomatizujte: Prehodnoťte a zlepšite svoje procesy v oblasti miezd, HR a dochádzky a prispôsobte svoje pracovné postupy vašim potrebám
Bez papiera: Presuňte celú správu dokumentov do cloudu a získajte prístup k údajom kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.
Komunikujte elektronicky: Nechajte svojich zamestnancov a HR tímy spájať sa online a riadiť úlohy pomocou samoobslužného rozhrania
Mzdové moduly
Výmena mzdových údajov
Distribúcia výplatných pások
Spracovanie mzdových požiadaviek prostredníctvom online podpory
Archív výplatných pások a osobných zložiek
Mzdové a HR výkazy
HR moduly
HR a osobné zložky zamestnancov
Pracovné zmluvy
Ročné zúčtovanie dane
Správa benefitov
Vyúčtovanie služobných ciest
Evidencia dochádzky
So samoobsluhou zadarmo:
Zostaňte nezávislí a v bezpečí pri riešení všetkých úloh online: v zabezpečenom, používateľsky príjemnom a personalizovanom rozhraní
Získajte kompletný prehľad
Získajte prístup k mzdovým, HR a dochádzkovým údajom v reálnom čase, k aktualizáciám a reportom kedykoľvek ich potrebujete
Naša platforma je navrhnutá tak, aby umožnila presun určitých firemných procesov a administratívnych funkcí zo súčasných systémov fungujúcich v spoločnosti do cloudu. Nasadenie cloudového portálu pre správu vybraných firemných procesov nezahŕňa nevyhnutne prerušenie alebo komplexnú zmenu existujúcich procesov a IT systémov, a teda nespôsobuje IT riziká. Náš online portál môže využiť akákoľvek spoločnosť, pretože je možné ho plne prispôsobiť. Vo väčšine prípadov dochádza k transformácií v priebehu niekoľkých týždňov alebo mesiacov, na rozdiel od úplnej premeny ERP systémov, ktorá môže trvať až niekoľko rokov.