
Hľadáš novú príležitosť na rozvoj tvojej kariéry?
Prístup je malá vec, ktorá robí veľké rozdiely. V Accace nám záleží na našich zamestnancoch a robíme všetko možné, aby boli neustále motivovaní a spokojní. Ak máš chuť pracovať v dynamickom tíme a rozvíjať svoje schopnosti pri práci na zaujímavých projektoch, neváhaj nás kontaktovať.
Pracovné úlohy:
- Zodpovednosť za bezproblémový a efektívny chod recepcie,
- Prvý kontakt s klientom (uvítanie, obsluha),
- Vybavovanie prichádzajúcich hovorov,
- Vybavovanie doručenia a odoslania pošty, evidencia a rozdistribuovanie,
- Objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
- Starostlivosť o technické a ostatné vybavenie kancelárií,
- Organizačná podpora zamestnancov pri služobných cestách (rezervácia leteniek, ubytovania, atď.),
- Administratívna podpore pre celú pobočku na dennej báze.
Požiadavky:
- Kandidát so stredoškolským vzdelaním s maturitou / vyšším odborným vzdelaním alebo vysokoškolským vzdelaním,
- Minimálne 1 rok skúsenosti,
- Znalosť anglického jazyka aspoň na mierne pokročilej úrovni,
- Znalosť balíka MS Office na užívateľskej úrovni,
- Dobré komunikačné a organizačné zručnosti,
- Zmysel pre detail, zodpovednosť,
- Proaktívny prístup, flexibilita.
Benefity:
Z prieskumu spokojnosti medzi našimi zamestnancami vyplynulo, že viac ako 90% našich kolegov si na práci v našej spoločnosti váži práve výborný kolektív a priateľskú firemnú atmosféru. Portfólio našich klientov tvoria najmä medzinárodné spoločnosti, ktoré patria vo svojej oblasti medzi najvýznamnejšie vo svete, takže okrem príjemného pracovného prostredia ponúkame aj prácu na zaujímavých projektoch ako aj nové podnetné výzvy.
Okrem tohto všetkého ponúkame aj ďalšie odborné a jazykové vzdelávanie v réžii spoločnosti, či možnosť kariérneho rastu a mnoho ďalších, ktoré budú odprezentované na osobnom stretnutí.