Prevzatie a manažment existujúceho centra zdieľaných služieb klienta
- Prevzatie existujúceho centra zdieľaných služieb, vrátane pracovno-právnych vzťahov takmer 40 zamestnancov a nájomných zmlúv
- Zmapovanie a analýza aktuálnych procesov a návrh vylepšení
- Prezvanie kontrolných a rekonsolidačných aktivít vykonávaných mimo územia EÚ
- Riadenie tímu, ktorý spracováva účtovníctvo Klienta pre celú Českú a Slovenskú republiku
- Detailný manažérsky reporting – každý mesiac Klient dosahuje dohodnuté KPIs minimálne na 99,99%
- Prevzatím aktivít, ktoré boli čiastočne vykonávané mimo Európy, sme znížili chybovosť a zaistili lepšiu kontrolu nad všetkými aktuálnymi procesmi
- Všetky odsúhlasené KPIs sú dosahované na mesačnej báze
- Prerozdelením činností, zodpovedností a úpravou štruktúry tímu sa nám podarilo zvýšiť efektivitu práce
- Accace prevzal zodpovednosť za HR procesy súvisiace s náborom a vzdelávaním zamestnancov a odbremenil tak Klienta, pričom garantuje kontinuitu všetkých procesov za každých okolností
- Podarilo sa nám bezproblémovo a v dohodnutom časovom harmonograme prevziať už existujúce SSC, aj vďaka nášmu flexibilnému a proklientskému prístupu v podobe navýšenia počtu zamestnancov Accace v Českej republike o takmer 40%