Klientom je francúzsky luxusný módny dom s viac ako storočnou tradíciou a pobočkami po celom svete. Accace spracúva mzdy a zastrešuje služby HR administratívy pre jeho viac ako 100 zamestnancov na Slovensku, v Českej republike a Poľsku.
Spracovanie miezd:
- Klient sa rozhodol pre komplexný mzdový outsourcing vrátane využitia nášho online mzdového portálu na bezpečnú výmenu mzdových údajov a distribúciu elektronických výplatných pások.
- Klient využíva aj modul pre správu dochádzky, ktorý umožňuje zamestnancom pohodlne evidovať svoju dochádzku online. Ide o špeciálny dochádzkový modul vyvinutý pre obchodné reťazce, ktorý zohľadňuje špecifiká maloobchodu, ako sú režimy zmien alebo divízie predajní. Údaje o dochádzke sa po schválení manažérom nahrávajú priamo do mzdového systému.
- Služobné cesty zamestnancov klient spravuje prostredníctvom nášho online portálu. V rámci jedného cloudového riešenia tak umožňuje zamestnancom zefektívniť správu svojich služobných ciest spolu s dochádzkou a ďalšími úkonmi súvisiacimi s HR.
- Zabezpečujeme prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov na príslušných úradoch (sociálna a zdravotná poisťovňa), zastupujeme klienta pri auditoch a počas kontrol vykonávaných štátnymi orgánmi.
- V Českej republike náš klient využíva aj online správu agendy vyhlásenia daňovníka, čo je každoročný úkon požadovaný zákonom. Celý proces sme digitalizovali v rovnakom cloudovom systéme, ktorý klient využíva aj na iné úlohy súvisiace s HR.
HR služby:
- Správa pracovnoprávnej dokumentácie pri začatí a ukončení pracovného pomeru.
- Manažment evidencie dochádzky zamestnancov.
- Správa zamestnaneckých benefitov.
- Udržiavanie a archivácia personálnych zložiek zamestnancov v elektronickej aj papierovej podobe.
- Správa agendy súvisiacej so zamestnávaním osôb so zdravotným znevýhodnením.
- Spravovanie pracovných ciest prostredníctvom nášho online portálu
- Klient má mzdovú a HR oblasť pokrytú v súlade so slovenskou, českou a poľskou legislatívou.
- Využívaním nášho online riešenia na správu miezd, dochádzky a služobných ciest sú zamestnanci odbremenení od zbytočného papierovania.
- Nad rámec štandardného rozsahu služieb, poskytujeme klientovi aj ad-hoc služby, ako je napríklad príprava špecifických reportov pre vedenie spoločnosti.