Medzinárodná firma pôsobiaca v oblasti IT hľadala stabilného partnera, ktorý by jej pomohol so spracovaním rozsiahlej mzdovej a HR agendy pre takmer 11 000 zamestnancov v Česku, na Slovensku a Slovinsku.
V rámci komplexnej ponuky služieb požadovala spoločnosť online riešenie v podobe samoobslužného a jednotného rozhrania pre zamestnancov a manažment pre všetky uvedené krajiny.
- Komplexné spracovanie miezd a HR agendy
- Samooblužný portál pre zamestnancov a manažment, vrátane výplatných pások, evidencie dochádzky, pracovných ciest, riadenia benefitov a výmenu HR dokumentov
- Ročné zúčtovanie daní
- Výpočet nepeňažných benefitov
- Mzdová a personálna administratíva pre expatov
- Lepšia kvalita a efektívnosť administratívy spojenej so mzdovými a HR operáciami
- Jednotný online portál pre zamestnancov a manažment naprieč krajinami
- Flexibilný portál pravidelne aktualizovaný o nové funkcie a špecifické potreby klienta
- Zdieľanie know-how v oblasti implementácie a jej ďalšie zdieľanie z jednej krajiny na druhú
- Jednotné kontaktné miesto pre efektívnu správu vedomosti
- Rýchle zdieľanie informácií s pomocou Accace Circle komunity