Medzinárodná e-commerce spoločnosť hľadala inovatívneho partnera, ktorý by zvládol prípravu a spracovanie veľkého množstva služieb v oblasti DPH pre jej klientov z viac ako 80 krajín.
Vzhľadom na veľké množstvo klientov a potrebe nákladovo-efektívneho riešenia pre každého zákazníka, si tento prípad vyžadoval rozsiahle riešenie v podobe automatizácie.
Naše riešenie zahŕňalo interne vyvinutých robotov a ďalšie chytré nástroje, ktoré pomohli k doručeniu kompletne automatizovaných výsledkov:
- Automatizovaná registrácia na DPH
- Revízia údajov poskytnutých prostredníctvom nášho poradenského portálu
- Príprava daňových priznaní k DPH
- Zaslanie daňových priznaní k DPH príslušným daňovým orgánom
- Archivácia dokumentov 24/7
- Upozornenie na inštrukcie k platbe za každého klienta
- Nahradili sme prácu viac ako 100 zamestnancov v porovnaní s tradičným spracovaním DPH, čím sme minimalizovali náklady na klienta
- Včasné a dôsledné dodanie viac ako 6 500 priznaní k DPH mesačne
- Sofistikovaná výmena údajov v kombinácii s jednotným miestnom kontaktu