PROGRAM PODUJATIA

  1. Zoznam legislatívy
  2. Pojem faktúra
  3. Obsah a náležitosti faktúry
  4.  Kto je povinný vyhotoviť faktúru a v ktorých prípadoch
  5. Lehota na vyhotovenie faktúry
  6. Súhrnná faktúra
  7. Uchovávanie faktúr
  8. Najčastejšie chyby pri vyhotovení faktúr

Podujatie sa koná v hybridnej forme. Prihlásiť sa môžete na online webinár alebo prísť na seminár na adresu: sféra, a.s., Karadžičova 2, Twin City A, 811 08 Bratislava.

Podujatie začína o 9:00 hod a trvá do 12:15.

Seminár organizujeme v spolupráci so spoločnosťou sféra, a.s.

semináre sféra

PREDNÁŠAJÚCI

Michaela Salayová
Senior Tax Manager Ι Accace Slovensko

Michaela Salayová je certifikovaný daňový poradca a člen Slovenskej komory daňových poradcov. Michaela vyštudovala odbor daňovníctvo na Ekonomickej Univerzite v Bratislave. Má za sebou viac ako 10 rokov skúseností v oblasti daňového poradenstva a v Accace pôsobí od roku 2017. Špecializuje sa prioritne na daň z príjmov právnických osôb a DPH a vďaka predošlej 2,5-ročnej praxi v audítorskej spoločnosti aj na due diligence. Od roku 2023 vedie daňový tím takmer 20 odborníkov v Accace Slovensko.


Marcela Tomajková
Senior Tax Consultant Ι Accace Slovensko

Marcela Tomajková sa v oblasti účtovníctva a daní profesijne pohybuje už 20 rokov. Jej špecializáciou je najmä daň z príjmov právnických osôb a DPH. Okrem bežnej agendy daňového poradcu sa Marcela podieľa na tvorbe rôznych nástrojov a automatizácii uľahčujúcich výpočty dane z príjmov právnických osôb, ale aj iných oblastí. Okrem toho ju môžete stretnúť na rôznych školeniach v oblasti daní, ktorým sa venuje ako externe pre klientov, tak aj interne pre kolegov v Accace.

TÉMY PODUJATIA

Kúpil som spoločnosť a prerozdelil som ostatné kapitálové fondy (OKF):

Webinár je bezplatný pre registrovaných hostí a bude trvať približne 45 minút (vrátane diskusie).

PREDNÁŠAJÚCI

Peter Pašek
Managing Director Ι Partner Accace Slovensko

Peter je certifikovaným daňovým poradcom a partnerom slovenskej pobočky medzinárodnej outsourcingovej a poradenskej spoločnosti Accace. Vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v odbore manažment. Špecializuje sa na lokálne dane, transakčné poradenstvo a medzinárodné daňové plánovanie. Svoju kariéru v Accace začal v roku 2006 na pozícii daňového konzultanta a postupne pôsobil na rôznych vedúcich pozíciách. Vďaka svojmu širokému odbornému záberu a profesionálnemu prístupu sa veľmi rýchlo stal jedným z kľúčových členov slovenského daňového tímu a v roku 2009 prevzal zodpovednosť za jeho riadenie. Peter sa významne zaslúžil o posilnenie pozície Accace na slovenskom trhu a po 7-ročnom pôsobení v spoločnosti prevzal v roku 2013 pozíciu Managing Director a v roku 2016 sa stal partnerom. Momentálne je Peter zodpovedný za riadenie pobočky Accace Slovensko, ktorá zamestnáva viac ako 150 odborníkov.

TÉMY PODUJATIA

Novembrová novela Zákonníka práce priniesla viacero významných zmien. Medzi najzásadnejšie patrí úprava náležitostí pracovnej zmluvy a dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, ako aj novozavedená informačná povinnosť zamestnávateľa. Okrem týchto informácií si stručne prejdeme aj ostatné zmeny (otcovská dovolenka, lehota na podanie žaloby o neplatnosť pracovného pomeru, zrážky zo mzdy a ďalšie).

Nakoniec si povieme o tom, ako sa od 1.1.2023 zmenia výšky stravného a cestovných náhrad a ako si môžete uľahčiť ich výpočet vďaka platforme TULIP.

Počas webinára si prejdeme nasledujúce témy:

Webinár je bezplatný pre registrovaných hostí a bude trvať približne 60 minút (vrátane diskusie).

PREDNÁŠAJÚCI

Simona Klučiarová
Senior Associate | Accace Legal

Simona je advokátkou zapísanou v zozname advokátov Slovenskej advokátskej komory. V roku 2013 úspešne ukončila štúdium v odbore právo na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici, kde následne získala aj titul JUDr. Po absolvovaní praxe advokátskeho koncipienta zložila v roku 2018 advokátske skúšky s vyznamenaním. Počas svojho pôsobenia v advokácii nadobudla skúsenosti v oblasti občianskeho, obchodného, správneho aj trestného práva. Okrem všeobecného právneho poradenstva sa špecializuje aj na poradenstvo v oblasti GDPR, duševného vlastníctva a sporovú agendu. Spolupracujúcou advokátkou spoločnosti Accace je od roku 2019.

Viktor Mečiar
Managing Director | TULIP Solutions

S rozsiahlymi skúsenosťami s riadením projektov implementácie ERP v rôznych európskych krajinách siaha Viktorova odbornosť nad rámec bežnej IT agendy. V roku 2012 nastúpil do spoločnosti Accace  na pozíciu Group IT Manager. Do jeho agendy spadalo projektové riadenie a vedenie rozsiahlych projektov implementácie zamestnaneckých portálov pre globálnych klientov spoločnosti. Počas týchto rokov sa tiež aktívne podieľal na vývoji inovatívneho cloudového riešenia TULIP, jedinečnej medzinárodnej platformy na automatizáciu a digitalizáciu firemných procesov.

V súčasnosti je jedným z partnerov spoločnosti Accace a generálnym riaditeľom spoločnosti TULIP Solutions s.r.o.

Viktor získal magisterský titul z aplikovanej informatiky v roku 2004 na Fakulte informatiky Masarykovej univerzity v Brne.

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram