ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.
Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.
Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia and GDPR prehlásením.
Nedarí sa vám prihlásiť na odber? Skúste túto stránku.
Accace Slovensko » Outsourcing » Back office služby » Správa zdieľanej kancelárie a parkovania: Book!it
Inovatívnosť je súčasťou nášho zmýšľania pri vývoji našich budúcich služieb a neustálom skvalitňovaní tých existujúcich. Rovnako je to flexibilita s ohľadom na potreby našich klientov. Vnímame totiž, že zamestnávatelia potrebujú čoraz efektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Jednoducho sa prihlásite do webovej (desktop alebo mobilnej verzie) aplikácie
Vytvoríte si základný spaceplan s možnosťou využitia vlastnej grafiky a dizajnu vašej firmy
Vyberiete si vy alebo váš zamestnanec voľné pracovné miesto v dostupnej kancelárii, či parkovacie miesto podľa kalendára
Zvolíte dátum, čas a lokalitu vašej rezervácie a potvrdíte
Čo hovoria o Book!t naši klienti
„Arval Competence Center už vyše roka spolupracuje so spoločnosťou Accace a po celý čas sa teší výbornej spolupráci. Book!t systém na manažovanie zdieľania pracovných a parkovacích miest bolo presne to, čo naša spoločnosť hľadala. Systém je veľmi prehľadný, intuitívny, spoľahlivý, kvalitný, ľahko využiteľný tak pri práci s počítacom ako aj s mobilom. Akékoľvek prípadné incidenty s book!tom sú riešene veľmi rýchlo a vždy k spokojnosti klienta, teda nás. Využívaním rezervačného systému a pravidelnou komunikáciou s Accace neustále pracujeme na rozširovaní funkcionalít, či zavádzaní nových nástrojov na reportovanie. Accace bola rozhodne správna voľba.“
Arval Competence Center
Väčšina našich zamestnancov počas posledných rokov prešla na hybridný model práce. Ideálnym riešením pre nás bolo vytvoriť jednoduché pravidlá v podobe webovej aplikácie pre efektívne zdieľanie prenajatých pracovných, ako aj parkovacích miest. My v Accace veríme v inteligentné technológie, ktoré nám pomáhajú uľahčovať každodennú prácu spojenú s administratívou. Preto by sme sa chceli s vami o to podeliť.
Book!t sa jednoducho nastaví a prispôsobí vašim požiadavkám – či ste veľká firma, SME, startup alebo coworkingový priestor.