ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.
Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.
Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia and GDPR prehlásením.
Nedarí sa vám prihlásiť na odber? Skúste túto stránku.
Pri príležitosti osláv 18. výročia vzniku našej firmy sme sa rozhodli položiť pár otázok nášmu Managing Directorovi. Toto výročie je významným míľnikom, ktorý si zaslúži dôstojné oslavy a zároveň je skvelou príležitosťou na zhodnotenie minulosti a stanovenie vízie do budúcnosti. Prečítajte si, ako to zhodnotil Peter Pašek.
Každý ten rok bol vždy niečím jedinečný. Či to bol nejaký veľký nárast počtu kolegov, sťahovanie do väčších priestorov, otvorenie nových pobočiek, podpísanie zmluvy s nejakým veľkým klientom. Aj keď sa to javí ako dlhá cesta a 18 rokov nabáda k tomu, aby sme oslovovali plnoletosť Accace, tak ja som vždy opatrený prirovnávať ľudské roky ku rokom firiem. Keď sa pozriete na rozličné firmy resp. odvetvia tak zistíte, že niektoré rastú extrémne pomaly a sú to také korytnačky, ktoré sa dokážu dožiť desiatky až stovky rokov. Iné firmy, hlavne tie technologické, dokážu dospieť za extrémne krátky čas, ale ich rizikom je, že dokážu rovnako rýchlo aj zaniknúť. Ja pevne verím, že Accace svoju dospelosť ešte nedosiahol a bude nám ešte pár rok pekne rásť.
Potreba väčších nových priestorov vyplýva aj z aktuálneho počtu kolegov, ktorých v Bratislave máme. Je nás aktuálne len v hlavnom meste cez 150 a aj pri hybridnom modeli práce nám, či už počet pracovných miest ako i zasadačiek, resp. ostatného zázemia kapacitne nestačil. Okrem toho chceme horizontálne a vertikálne rásť. S tým je napr. spojená aj potreba väčšieho eventového priestoru nami označovaného „Unicorner“ a rozľahlej terasy, ktoré chceme spolu intenzívne používať, či už pre potreby nami poskytovaného vzdelávania, ako aj organizovania eventov a startupových súťaži. Okrem toho radi priestory ponúkneme ďalej aj tretím subjektom, či už zo ziskového resp. neziskového sektora práve pre potreby vzdelávania, poskytovania know-how, kde našim cieľom bude určite poskytnúť, podľa môjho názoru, ikonický priestor na brehu Dunaja, v srdci nového centra Bratislavy s krásnymi panoramatickými výhľadmi. Verím teda, že aj samotné prostredie pomôže zvýšiť celkový zážitok a veríme, že kvalitu vzdelávania na Slovensku posunieme na úplne iný level.
Aby zostal takým tým nezbedným tínedžerom, ktorý sa bude neustále pokúšať robiť niečo nové. Páči sa mi, pokiaľ sa neúspechy nemerajú tým, čo sme spravili zle ale tým, čo sme zmeškali a mohlo to byť veľké. Je to taká časť našej DNA a síce, že sa nebojíme primerane riskovať a pokiaľ niečo nevyjde, tak z toho veľkú tragédiu nerobíme. Ja osobne verím, že kto nerobí a neskúša nové veci, tak žiadnu chybu neurobí, ale šanca, že sa mu podarí urobiť niečo veľké sa u neho blíži k nule. Ako firma rastie, tak je niekedy ťažké držať túto cestu, lebo človek je tvor pohodlný a bojí sa robiť zmeny ak niečo funguje. Za mňa ale musí platiť, že nemôžeme zostať spokojní s aktuálnou pozíciou resp. stavom, ak sa všetko okolo nás neskutočne rýchlo mení.