WEBINÁR: ZDAŇOVANIE DOPRAVY ZAMESTNANCOV DO PRÁCE
PROGRAM WEBINÁRU
Zúčastnite sa bezplatného online webináru, počas ktorého sa náš odborník zameria na problematiku zabezpečenia dopravy zamestnancov z pohľadu zákona o dani z príjmov.
Novela zákona o dani z príjmov od 1.1.2018 daňovo upravila dopravu zamestnancov do zamestnania hradenú zamestnávateľom, pričom zmeny nastali v dvoch smeroch:
- z pohľadu príjmov zamestnancov
- z pohľadu daňových výdavkov zamestnávateľa
Od začiatku roka je účinná úprava, ktorá mala nastaviť jednoznačné podmienky pri zabezpečovaní dopravy na miesto výkon prácu zamestnancov, ak takúto dopravu zabezpečuje zamestnávateľ. Opak je však pravdou a pre väčšinu zamestnávateľov nová úprava priniesla len zvýšenú administratívnu náročnosť a mnoho nejasností.
Počas webináru sa náš daňový expert sa bude venovať najmä nasledujúcim oblastiam:
- kedy je príjem zamestnanca poskytnutý formou nepeňažného plnenia od zamestnávateľa za účelom zabezpečenia dopravy zamestnanca na miesto výkonu práce a späť oslobodený od dane
- ako určiť sumu príjmu, ktorá podlieha zdaňovaniu, konkrétnemu zamestnancovi
- čo sa považuje za daňový výdavok na strane zamestnávateľa
- diskusia
Webinár je bezplatný pre registrovaných hostí a bude trvať približne 45 minút (vrátane 15 minútovej diskusie, kde budete môcť nášmu odborníkovi klásť dodatočné otázky).
V prípade akýchkoľvek otázok alebo komplikácií s vyplnením formuláru, nás neváhajte kontaktovať na Ester.Duriskova@accace.com.
PREDNÁŠAJÚCI
Webinár je vedený skúseným daňovým poradcom, ktorý má dlhoročné skúsenosti z danej témy v praxi:

Peter Pašek
Managing Director Ι Partner, Accace k.s.
Peter je členom prezídia Slovenskej komory daňových poradcov a uznávaným špecialistom na transakčné poradenstvo. Peter na pozícii Partnera riadi slovenskú pobočku medzinárodnej outsourcingovej a poradenskej spoločnosti Accace, ktorá na Slovensku zamestnáva viac ako 120 odborníkov. Peter je autorom odborných článkov, daňovým poradcom eTREND poradne a prednáša na rôznych špecializovaných eventoch.
REGISTRÁCIA
Registrácia na webinár prebieha vyplnením registračného formuláru. Registrácia je platná iba po spätnom potvrdení registrácie. Webinár je bezplatný pre včasne prihlásených hostí.
Aby sme mohli pristupovať individuálne k vašim otázkam a potrebám, je kapacita webináru limitovaná. Prosíme vás preto o včasnú registráciu.
O ACCACE
S viac ako 550 zamestnancami a 2 000 medzinárodnými klientmi sa Accace radí medzi popredných poskytovateľov poradenských služieb v regióne strednej a východnej Európy.
Accace má zastúpenie v 13 krajinách Európy, a to v Bosne a Hercegovine, Českej republike, Čiernej hore, Chorvátsku, Macedónsku, Maďarsku, Nemecku, Poľsku, Rumunsku, Slovensku, Slovinsku, Srbsku a na Ukrajine. Služby v iných krajinách sveta vieme zastrešiť prostredníctvom našej siete dlhodobých partnerov.
Accace k.s.
Twin City C, Mlynské Nivy 16,
821 09 Bratislava
Viac na: www.accace.sk | www.accace.com
© Accace všetky práva vyhradené | Všeobecné upozornenie | Upozornenie k newsroom | Cookies | Politika ochrany osobných práv