Webinár: Online obeh účtovných dokladov a legislatíva z pohľadu daní a účtovníctva

9.6.2020, 14:00 – 15:20

Online webinár

Bezplatné (je potrebná registrácia)

Program webináru

Aktuálne veľmi obľúbený vtip o tom, že najväčším hnacím motorom pre digitálnu transformáciu spoločností nebol CEO, ani CTO ale práve COVID-19, nemá na Slovensku ďaleko od pravdy. Práve počas koronakrízy si veľa slovenských spoločností uvedomilo dôležitosť digitalizácie firemných procesov – a to nie len v oblasti správy dochádzky a komunikácie, ale aj v oblasti účtovníctva a správy firemných dokladov.

Rýchle riešenia však často nie sú ideálne, preto sa v prvej časti nášho bezplatného webináru zameriame na účtovnú a daňovú legislatívu týkajúcu sa online účtovných procesov a správy elektronických účtovných dokumentov.

V druhej časti webináru vám predstavíme najnovšie cloudové riešenie TULIP na správu faktúr, zdieľanie účtovných dokumentov, jednoduché vyťažovanie a schvaľovanie dát.

Počas webináru  sa budeme venovať nasledovným oblastiam:

  • Elektronické faktúry z pohľadu účtovníctva
  • Elektronické faktúry z pohľadu daní
  • Archivácia účtovných dokladov
  • Elektronické podpisy
  • Praktická ukážka online riešenia na obeh faktúr so schvaľovaním a vyťažovaním dát
  • Príklad jednoduchého zdieľania dokumentov interne aj s klientmi a dodávateľmi cez platformu TULIP
  • Diskusia

Prečo sa oplatí zúčastniť?

Počas webináru vám náš odborník na dane a účtovníctvo vysvetlí všetko ohľadne elektronických faktúr, elektronického podpisu a archivácie účtovných dokumentov z hľadiska daňovej a účtovnej legislatívy a následne vám predstavíme aj praktické využitie online účtovnej platformy TULIP Accounting pre tieto účely.

Webinár je bezplatný pre registrovaných hostí a bude trvať približne 80 minút (vrátane diskusie, kde budete mať príležitosť klásť dodatočné otázky). Webinár je primárne určený  finančným riaditeľom, hlavným účtovníkom a majiteľom firiem. Kapacita podujatia je obmedzená, preto odporúčame včasnú registráciu.

V prípade akýchkoľvek otázok alebo komplikácií s vyplnením formuláru, nás neváhajte kontaktovať na Ester.Popovic@accace.com

PREDNÁŠAJÚCI

Peter Pašek
Partner & Managing Director I Accace k.s.

Peter je členom Slovenskej komory daňových poradcov a uznávaným špecialistom na lokálne dane a transakčné poradenstvo. Na pozícii Managing Director riadi slovenskú pobočku medzinárodnej outsourcingovej a poradenskej spoločnosti Accace, ktorá sa na Slovensku každoročne umiestňuje medzi TOP 10 slovenskými poradenskými spoločnosťami. Peter je autorom odborných článkov, daňovým poradcom eTREND poradne a obľúbeným spíkrom na rôznych odborných podujatiach.

Viac o Petrovi…

Viktor Mečiar
Partner & Managing Director I TULIP Solutions

Viktor má bohaté skúsenosti s implementáciou ERP riešení v rôznych krajinách. V Accace pôsobí ako manažér IT oddelenia a je výkonným riaditeľom spoločnosti TULIP Solutions, ktorá vyvíja vlastnú podnikovú platformu TULIP. Titul získal na Masarykovej univerzite v Brne v odbore Aplikovaná informatika. Hovorí plynule po slovensky a anglicky. Pre našich klientov dohliada na špičkové riešenia v oblasti digitalizácie procesov, vďaka ktorým patríme k lídrom na slovenskom outsourcingovom trhu.

Dávame Vám do pozornosti aj naše aktuálne odborné články

Daňový pohľad na medzinárodný pohyb zamestnancov│eBook

on 08 apríla 2021, in Dane a účtovníctvo, eBook
Read more

Transferové oceňovanie v roku 2021 I eBook

on 10 marca 2021, in Dane a účtovníctvo, eBook, Podľa typu príspevku
Read more

Príspevky prvej pomoci 4B z pohľadu daní (jednoosobové s.r.o.) | News Flash

on 05 marca 2021, in COVID-19, Dane a účtovníctvo, News Flash
Read more

Nariadenie o upustení od vyrubenia úroku z omeškania a sankcií | News Flash

on 26 februára 2021, in Dane a účtovníctvo, News Flash
Read more

Podnikanie na Slovensku: Najdôležitejšie sadzby daní a odvodov

on 24 februára 2021, in Dane a účtovníctvo, Infografiky
Read more

Firmy, darujte svoje 1% z dane – je to jednoduché | Infografika

on 18 februára 2021, in Dane a účtovníctvo, Infografiky
Read more

Zdaňovanie dlhopisov u fyzických osôb | News Flash

on 16 februára 2021, in Dane a účtovníctvo, News Flash
Read more

Redemácia podielových listov z pohľadu daní a odvodov | News Flash

on 12 februára 2021, in Dane a účtovníctvo, News Flash
Read more

COVID-19: Novela mimoriadnych finančných opatrení | News Flash

on 10 februára 2021, in COVID-19, Dane a účtovníctvo, News Flash
Read more

Vplyv COVID-19 na posúdenie nepretržitosti činnosti podniku | News Flash

on 09 februára 2021, in COVID-19, Dane a účtovníctvo, News Flash
Read more

REGISTRÁCIA

Registrácia na webinár prebieha vyplnením registračného formuláru. Registrácia je platná iba po spätnom potvrdení registrácie. Webinár je bezplatný pre včasne prihlásených a potvrdených hostí. Aby sme mohli pristupovať individuálne k vašim otázkam a potrebám, je kapacita webináru limitovaná. Prosíme vás preto o včasnú registráciu. 

V prípade akýchkoľvek otázok alebo komplikácií s vyplnením formuláru, nás neváhajte kontaktovať na Ester.Popovic@accace.com.

O ACCACE

Spoločnosť Accace bola založená v Bratislave v roku 2006 a počas svojho pôsobenia si vybudovala pozíciu jedného z najvýznamnejších hráčov na trhu outsourcingových a poradenských služieb v regióne strednej a východnej Európy. Služby v ostatných krajinách sveta Accace poskytuje prostredníctvom vlastných pobočiek a spoľahlivých partnerov patriacich pod značku Accace Circle.

Accace Circle tak celosvetovo poskytuje rovnako kvalitné profesionálne služby a najefektívnejšie procesy, ktoré spravuje jednotne v rámci zdieľanej online platformy.

 

Accace k.s.
Twin City C, Mlynské Nivy 16,
821 09 Bratislava

Viac na: www.accace.sk | www.accace.com

© Accace všetky práva vyhradené | Všeobecné upozornenie | Upozornenie k newsroom | Cookies | Politika ochrany osobných práv

© Accace všetky práva vyhradené  |  Všeobecné upozornenie | Upozornenie k newsroom  |  Cookies  |  Politika ochrany osobných údajov  |  Naše GDPR prehlásenie

ZÍSKAJTE ZADARMO PRÍSTUP K
LEGISLATÍVNYM NOVINKÁM
ODBORNÝM PUBLIKÁCIÁM

Vďaka naším pravidelným newslettrom budete informovaní o zmenách, ktoré môžu ovplyvniť Váš biznis! Prihláste sa do nášho mailing listu a my Vám budeme zdarma posielať naše newslettre o zmenách v legislatíve, užitočné tipy, regionálne štúdie, eBooky a pozvánky na naše odborné semináre.

Navštívte našu Newsroom a zistite, prečo sa oplatí odoberať naše novinky.

Stačí nám len Vaša mailová adresa

Budeme Vám posielať novinky z oblastí, ktoré Vás zaujímajú a spracúvať Vaše osobné údaje v súlade s našou Politikou ochrany súkromia a naším GDPR prehlásením.

Táto webová stránka používa súbory cookies. Zistite viac.