Hľadáš novú príležitosť na rozvoj tvojej kariéry?
Prístup je malá vec, ktorá robí veľké rozdiely. V Accace nám záleží na našich zamestnancoch a robíme všetko možné, aby boli neustále motivovaní a spokojní. Ak máš chuť pracovať v dynamickom tíme a rozvíjať svoje schopnosti pri práci na zaujímavých projektoch, neváhaj nás kontaktovať.
Pracovné úlohy:
- Time management a administratívna podpora vrcholového manažmentu spoločnosti,
- Kontrola dodržiavania termínov a plnenia úloh,
- Usporiadanie stretnutí a príprava zápisníc zo schôdzí,
- Administratívna podpora v rámci riadenia kancelárie,
- Komunikácia s partnermi, klientmi, štátnymi orgánmi, dodávateľmi a kolegami z iných pobočiek v súvislosti s otvorenými otázkami,
- Zodpovednosť za evidenciu zmlúv.
Požiadavky:
- Kandidát so stredoškolským vzdelaním s maturitou / vyšším odborným vzdelaním alebo vysokoškolským vzdelaním s právnickým alebo ekonomickým zameraním,
- Minimálne 1-2 roky praxe na podobnej pozícii,
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni,
- Znalosť nemeckého jazyka je výhodou,
- Znalosť MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na úrovni používateľa,
- Dobré komunikačné a organizačné schopnosti,
- Schopnosť pracovať pod tlakom,
- Logické a systematické myslenie,
- Dôraz na detail,
- Flexibilita.
Benefity:
Z prieskumu spokojnosti medzi našimi zamestnancami vyplynulo, že viac ako 90% našich kolegov si na práci v našej spoločnosti váži práve výborný kolektív a priateľskú firemnú atmosféru. Portfólio našich klientov tvoria najmä medzinárodné spoločnosti, ktoré patria vo svojej oblasti medzi najvýznamnejšie vo svete, takže okrem príjemného pracovného prostredia ponúkame aj prácu na zaujímavých projektoch ako aj nové podnetné výzvy.
Okrem tohto všetkého ponúkame aj ďalšie odborné a jazykové vzdelávanie v réžii spoločnosti, či možnosť kariérneho rastu a mnoho ďalších, ktoré budú odprezentované na osobnom stretnutí.