Outsourcing

Online služby | Účtovný a mzdový portál

Zverte účtovníctvo, spracovanie miezd a personálnej agendy do rúk našim odborníkom a umožnite tak vášmu finančnému oddeleniu a HR tímu plne sa sústrediť na dôležité strategické činnosti. Naše komplexné poradenské a outsourcingové služby pomáhajú zlepšovať kvalitu, správnosť a včasnosť vašich procesov, zvyšujú transparentnosť operácií a zlepšujú reporting naprieč celou spoločnosťou. Služby poskytujeme online, čím máte istotu, že všetky dôležité administratívne funkcie fungujú nepretržite a v súlade s predpismi.

Viac ako 50% nášho biznisu tvoria 500 FORTUNE spoločnosti

Vďaka inováciám odbremeňujeme klientov od manipulácie s papierom a ručného prepisovania dát do účtovného softvéru

Viac ako 98% klientov by nás odporučilo tretej strane

  • PREČO JE NAŠE ÚČTOVNÍCTVO EFEKTÍVNE
  • ONLINE ÚČTOVNÝ PORTÁL
  • ONLINE MZDOVÝ A HR PORTÁL
  • ONLINE DOCHÁDZKOVÝ PORTÁL

KNOW-HOW

  • Proaktívny prístup k inováciám, zlepšovaniu a hľadaniu riešení
  • Flexibilné služby s ohľadom na vaše potreby
  • Garantujeme najvyššie štandardy kvality a bezpečnosti vďaka medzinárodným štandardom ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015

TECHNOLÓGIE

  • Vlastné IT riešenia, ktoré odrážajú naše znalosti a skúseností s najnovšími technológiami
  • Flexibilné technológie s dôrazom na potreby zákazníkov
  • Zníženie rizika a chybovosti v procesoch vďaka automatizácii

KOMUNITA

  • Jednotný tok dát bez ohľadu na krajinu a bezproblémové rozhodovanie
  • Inovatívne riešenia a niekoľkoročné skúsenosti na Slovensku aj v zahraničí
  • Stabilné a transparentné náklady vo všetkých lokalitách pre jednoduchšie plánovanie vášho rozpočtu

Náš online účtovný portál bol navrhnutý na zjednodušenie, automatizáciu a zefektívnenie účtovných procesov, ich digitalizáciu a zníženie administratívy a s tým súvisiacich chýb. Získajte lepšiu kontrolu a prehľad, zvýšte transparentnosť dokumentov a schvaľovania – to všetko prostredníctvom zabezpečeného a jednoducho použiteľného cloudového rozhrania. Náś účtovný portál sa môže stať jednotným prepojením s vašim účtovníctvom vďaka priamej integrácií s ERP systémom a poskytne vám tak okamžité aktualizácie a prehľad o finančnej situácií vášho podniku.

Digitalizácia účtovných dokumentov a schvaľovacích procesov

Efektívna správa vašich faktúr a dokumentov

Prehľad o finančnej situácií podniku v reálnom čase

Prepojenie priamo s vašim účtovným softvérom

Naše služby z oblasti mzdového a HR outsourcingu sú navrhnuté tak, aby zabezpečili všetky funkcie vášho mzdového oddelenia pri zachovaní pohodlia, na ktoré sú vaši zamestnanci a manažment zvyknutí. Náš mzdový a HR portál navyše poskytuje pohodlnú samoobslužnú funkciu, ktorá umožňuje zamestnancom riadiť viacero úloh samostatne, bez dodatočnej asistencie vášho HR tímu.

Zamestnanci majú po prihlásení do portálu prístup k svojim výplatným páskam, môžu posielať prípadné požiadavky priamo mzdovému účtovníkovi, či online vypĺňať údaje pre svoje ročné zúčtovanie dane. Zamestnanci môžu prostredníctvom portálu požiadať o voľno, zadávať informácie týkajúce sa služobných ciest a ich vyúčtovania. Využitie samoobslužného portálu HR oddelením presahuje rámec bežnej správy dokumentov a schvaľovania, nakoľko poskytuje rôzne moduly, ktoré uľahčujú HR administráciu.

MODUL PRE SPRACOVANIE MIEZD

Výmena mzdových údajov

Distribúcia a archivácia výplatných pások

Spracovanie mzdových požiadaviek

Mzdový a HR reporting

HR MODULY

Správa HR a osobných zložiek zamestnancov

Správa ročného zúčtovania dane

Evidencia benefitov

Vyúčtovanie služobných ciest

Evidencia dochádzky

Using our T&A online portal your employees can easily manage tasks related to their attendance – by a user-friendly self-service interface. They can easily keep track of their worked time, overtime, taken or remaining vacation, request for time off, sick leave and then quickly approve it with their managers. In addition, individual or team shift planning can be made via the portal’s interactive calendars.

Your HR teams will appreciate the fact that all information related to workforce time and attendance is exchanged via an accessible online tool, 24/7, and secured by top-notch data protection technology. T&A data can be accessed in real-time, HR tasks can easily be managed without delays and any required reports can be viewed when and where from any location.

Absences management: request and approval workflows

Shift planning: interactive calendars, time sheets, vacation planning

Overtime management

All reporting related to time and attendance

historycrosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram